ساداتی‌نژاد: کادر درمانی از کمبود پرستار گلایه دارند

نماینده کاشان در مجلس گفت: ‌ناراحتی کادر درمانی از کمبود پرستار است و آنها از اینکه فشار زیادی را تحمل می‌کنند انتقاد داشتند، لذا نیاز است نیروی انسانی لازم در این خصوص جذب شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید جواد ساداتی نژاد اظهار داشت:‌ روز گذشته (جمعه)‌ از بیمارستان شهید بهشتی کاشان بازدیدی داشتم که این کار در راستای تقویت روحیه کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان صورت گرفت؛ با توجه به اینکه اوضاع این شهر در شیوع مجدد کرونا خوب نیست و میزان بستری‌ها در این بیمارستان در حال حاضر به بالای 250 نفر رسیده است و کادر درمان هم تحت فشار زیادی هستند به منظور خدا قوت و ایجاد انگیزه برای کادر درمانی از این بیمارستان بازدید کردند.

وی تصریح کرد:‌در بازدید دو ساعته‌ام از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و خدا قوت به پرسنل درمانی این بیمارستان و بررسی مشکلات بیماران کرونایی در آنجا تلاش کردم مشکلات احتمالی را جویا شده و به منظور رفع آنان اقدامات لازم را انجام دهم.

نماینده مردم کاشان در مجلس خاطرنشان کرد: در این بازدید با تعدادی از بیماران این بیمارستان گفت‌گو کردم ضمن اینکه بیماران کرونایی و تعدادی دیگر از بیماران این بیمارستان از زحمات کادر درمانی پرستان و پزشکان و کادر درمانی تقدیر و تشکر کردند.

ساداتی‌نژاد گفت: ‌ناراحتی کادر درمانی و پرستاران از کمبود پرستار بوده و آنها از اینکه فشار زیادی را تحمل می‌کنند انتقاد داشتند که نیاز است نیروی انسانی لازم در این خصوص جذب شود؛ در دوران شیوع کرونا فشار وارده به کادر بهداشت و درمان کشور بسیار زیاد شده است.

وی گفت: یکی دیگر از گلایه‌های کادر بهداشت و درمان این بیمارستان به معوقات آنها بازمی‌گردد و مقرر شد تا این گلایه‌ها را با مسئولان وزارت بهداشت در میان گذاشته و برای رفع مشکلات آنها مذاکره کنم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم افزود:‌ معتقدم که بازدیدها مدیران و مسئولان کشور از بیمارستان‌ها مثبت بوده و در انگیزه بخشی و روحیه دادن به پرسنل و کادر درمانی کشور بسیار اثرگذار است. این در حالی است که کادر بهداشت و درمان کشور در اثر کرونا تحت فشار زیادی قرار دارند و این بازدیدها می‌تواند روحیه آنها را افزایش داده و بیماران هم مشکلات خود را با مسئولین در میان بگذارند.

ساداتی‌نژاد در پایان گفت: اگر مدیران ارشد کشور در میادین به شخصه حضور داشته باشند و مشکلات و مسائل را از نزدیک مشاهده کنند در آن صورت با واقعیت‌ها نزدیک شده و سریع‌تر دستور رسیدگی برای رفع معضلات کشور را صادر می‌کنند.
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1076186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =