فریبا: فکری یک استقلالی باتعصب است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: از وزیر ورزش و جوانان دو خواسته داشتیم که یکی از آن‌ها تشکیل کمیته فنی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بهتاش فریبا درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: فکری را همه می‌شناسند. او وجودش را برای استقلال گذاشت و زمانی که بازی می‌کرد، باتعصب بود. او از دوستان خودمان است و امیدوارم در سمت سرمربیگری استقلال موفق باشد.

وی افزود: فکری کار سختی در استقلال دارد اما او این توانایی را خواهد داشت که حواشی را جمع کند. او از جنس استقلال است و می‌تواند جلوی یکسری مسائل را بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص جلسه جمعی از پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار گذاشته بودیم که به نمایندگی از پیشکسوتان درباره وضعیت استقلال صحبت کنیم. تعداد ما به خاطر ویروس کرونا زیاد نبود. پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی، علی جباری و... صحبت کردیم. به وزیر گفتیم چرا باید وضعیت استقلال هر سال این شکلی باشد؟ او هم توضیحاتی داد و گفت که چه کارهایی کرده است.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: دو خواسته اصلی‌مان را مطرح کردیم؛ اول اینکه از پیشکسوتان یک نفر در هیئت مدیره حداقل باشد. دوم اینکه کمیته فنی باشگاه نیز تشکیل شود. وزیر هم دستور داد که حتما کمیته فنی را تشکیل دهیم. کاظم اولیایی کمیته پیشکسوتان را تشکیل داده که ۱۵۰ نفر عضو آن هستند و قرار است چند نفر به عنوان اعضای کمیته فنی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1076271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =