مردم آلمان دوباره در مخالفت با محدودیت‌های کرونا تظاهرات کردند

شهروندان آلمانی روز شنبه بار دیگر در این کشور علیه محدودیت‌های کرونایی اعلام شده، تظاهرات کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (کرونا-تظاهرات-کردند">ایسکانیوز)، مردم آلمان روز شنبه با تجمع در منطقه «الکساندرپلاتز» برلین علیه محدودیت‌های کرونایی جدید اعلام شده توسط دولت این کشور اعتراض کردند.

«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در ماه مارس (فروردین) مجموعه‌ای از محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرد که این محدودیت‌ها به تدریج کاهش یافتند.

اما طی هفته‌های گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به صورت چشمگیری افزایش یافت و دولت آلمان روز سه‌شنبه اقدامات جدیدی را اعلام کرد.

بر اساس این دستورالعمل جدید که از امروز اجرایی می‌شود، تجمع بیش از پنج نفر از خانواده‌های مختلف در یک مکان بسته ممنوع بوده و رستوران‌ها و عشرتکده‌ها از ساعت یازده عصر تا شش صبح نیز تعطیل خواهند بود.

بنا بر گزارش‌ها، دولت آلمان در ابتدا در مهار کرونا موفق عمل کرد، اما افزایش شمار مبتلایان  منجر به اعمال محدودیت‌های بیشتر شده است.

همزمان با افزایش نگران‌کننده سیر صعودی مبتلایان به کرونا در آلمان، مقامات ارشد این کشور از جمله صدر اعظم آلمان درباره این مسئله هشدار دادند.

بر اساس آخرین آمارها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به بیش از ۳۲۱ هزار نفر رسیده که از این تعداد بیش از ۹۶۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =