رضایی: هدف ترامپ از تحریم‌های اخیر ایران پیروزی در انتخابات است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف آمریکا از اعمال تحریم علیه ایران تلاش برای کسب رای در انتخابات ریاست جمهوری و زدن گل طلایی برای پیروزی است، تحریمی که بیشتر مصرف داخلی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ابراهیم رضایی در واکنش به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه چند بانک ایرانی اظهار کرد: هدف دونالد ترامپ از تحریم‌های جدید، کسب رای در انتخابات ریاست جمهوری است، لذا اقدامات ترامپ بیشتر مصرف داخلی برای آمریکا دارد دونالد ترامپ می‌خواهد قبل از انتخابات پای ایران را به مذاکره باز کند تا با گرفتن عکس یادگاری برگ برنده‌ای در انتخابات داشته باشد، تصور می‌کند با اعمال فشار می‌تواند به برجام مطلوب خود با ایران دسترسی پیدا کند.

وی ادامه داد: در این بین باید مراقب و آگاه باشیم که تفاوت زیادی بین دونالد ترامپ و جو بایدن وجود ندارد، دونالد ترامپ می‌خواهد با اعمال تحریم‌های جدید برای خود در داخل آمریکا رای جمع کند حال این که طبق گفته رییس کل بانک مرکزی این تحریم‌ها چیز جدیدی نیست و قبلا هم این بانک‌ها تحریم بودند، لذا تحریم مجدد تنها برای به جای گذاشتن اثر روانی است. البته که تاثیر حداقلی دارد و لازم است مدیران اقدامات لازم را انجام داده و فعال‌تر باشند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این‌که «دونالد ترامپ به دنبال زدن گل طلایی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است»، اظهار کرد: دونالد ترامپ برای کسب رای از هیچ کاری دریغ نمی‌کند او به دنبال سیاست فشار حداقلی است اقداماتی که بیشتر مصرف داخلی دارد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1076291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =