موسوی: رئیس‌جمهور آینده باید کابینه قوی داشته باشد

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باید سوابق خود را به صورت روشن و شفاف برای مردم بیان کنند»، تشکیل کابینه قوی را از مهم‌ترین ویژگی‌های رییس جمهور آینده عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید کاظم موسوی اظهار کرد: رییس جمهور ۱۴۰۰ باید چند ویژگی‌ داشته باشد؛ اولا ولایتمدار مطلق باشد و ثانیا بتواند پاسخگوی نیاز کشور باشد و از لحاظ ویترین بیرونی هم وجهه اقتصادی و سیاسی داشته باشد. رییس جمهور آینده باید اقتصاددان و دلسوز کشور باشد تا بتواند خدمات شایانی را به آحاد مردم داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت داشتن روحیه جوانی از سوی رییس جمهور آینده خاطرنشان کرد: رییس جمهور آینده باید به شهدا، ارزش‌های دینی و همچنین ارزش‌های به دست آمده در جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و شهدای خدمت و امنیت توجه ویژه‌ای داشته باشد و از جنس آنها باشد. ما هم به عنوان مجلس انقلابی در خدمت او خواهیم بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تشکیل کابینه قوی، متدین و توجه به فرمایشات رهبری را از ملاک‌های مهم برای رییس جمهور آینده عنوان و خاطرنشان کرد: ما به ۴۰ ساله دوم انقلاب قدم گذاشته‌ایم و باید از جوان‌های متعهد، متدین و تحصیلکرده در سیستم اجرایی کشور استفاده کنیم.

موسوی ادامه داد: طبیعتا هر کس کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی یا ریاست جمهوری می‌شود باید سوابق خود را به صورت روشن و شفاف برای مردم بیان کند تا مردم هم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند. رییس جمهور آینده باید قوی، انقلابی، مقتدر، ولایی و دارای روحیه جوانی و انگیزه خدمت برای مردم باشد تا بتواند از چالش‌هایی که کشور با آن مواجه است به خوبی عبور کند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1076292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =