انتخاب رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد به عنوان استاد نمونه بسیجی کشور

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در پیامی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد را به عنوان استاد نمونه بسیجی کشور انتخاب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور  در پیامی محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان استاد نمونه بسیجی کشور انتخاب کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: شجره طیبه بسیج اساتید به عنوان نیروی متعهد و انقلابی برخاسته از انقلاب اسلامی و منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر متعالی همه ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی و اجتماعی خودش را در راه بست و تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی در نیل به تحقق تمدن نوین اسلامی به کار می‌گیرد.

 در بخش دیگری از این پیام آمده است: خدای بزرگ را شاکریم برای وجود استادان توانمند و انقلابی که بسی مایه غرور و مباهات‌اند، آنان که در کمال تعهد، صداقت و درستکاری، بهترین اوقات حیات خویش را در جامعه استادی بسیج گذرانده و در این جنبش از هیچ کوششی دریغ نورزیده و کماکان با تفکر و رفتار انقلابی به مجاهدت خداپسندانه و خدمت بی‌منت مشغول‌اند.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: اینک به این وسیله از زحمات خالصانه و اهتمام ویژه جنابعالی در یک سال گذشته به عنوان استاد نمونه جنبش استادی بسیج ایران (جابا) قدردانی کرده و توفیق روز افزون شما را از درگاه احدیت مسئلت داریم.  امید است در پرتو استمداد الهی و میل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همواره و در تمامی شئون زندگی و ایفای خدمت خالصانه موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076293

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =