خرید جدید استقلال با کلاشینکف از راه رسید! +عکس

ظاهرا کار خرید مهدی پور با استقلال تمام شده است و این بازیکن را باید فصل بعد در جمع آبی پوشان ببینیم.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) ، مهدی مهدی پور، هافبک دفاعی سابق تراکتور و ذوب آهن که دو هفته قبل قراردادش را با اصفهانی‌ها فسخ کرده بود، طی نشست دوباره با مدیران استقلال به توافق دست یافت و به عنوان خرید ششم استقلال قراردادش را به امضا رساند.

مهدی پور فصل گذشته در 21 دیدار برای ذوب آهن به میدان رفت و موفق به ثبت 3 پاس گل شد. نکته عجیب اینجاست که این بازیکن در دیدار مقابل شاهین بوشهر که با برتری 5 بر یک ذوبی ها به پایان رسید، هر 3 پاس گل فصلش را به هم تیمی هایش داد.
مهدی پور در لیگ هیجدهم نیز در 29 بازی برای تراکتور به میدان رفت و دو گل مقابل سپاهان و پارس جنوبی به ثمر رساند و یک پاس گل نیز به هم تیمی هایش داد.
مهدی پور در لیگ نوزدهم به طور میانگین در هر دیدارد 45 پاس داد که 38 مورد آن صحیح بود. یعنی به طور میانگین حدود 83 درصد از پاس های این بازیکن به سلامت به مقصد رسیده اند. این بازیکن در فصل قبل و در 21 بازی، 10 پاس کلیدی برای هم تیمی هایش مهیا کرد که به طور میانگین او در هر مسابقه 0.48 پاس کلیدی داده است. مهدی پور به طور میانگین در هر دیدار 3.48 بار به روی دروازه رقبا سانتر کرده است.
البته مهدی پور در 21 دیداری که برای ذوب آهن به میدان رفت، تنها 2 دریبل موفق داشت و در این تعداد بازی، 74 عملکرد دفاعی موفق نیز از خود ثبت کرده است.
نکته جالب درخصوص مهدی پور، به زمان حضور او در تراکتورسازی برمیگردد. جایی که این بازیکن به همراه دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان برای گذراندن دوران مقدس سربازی راهی تبریز شدند ولی بنا به دلایلی مجبور شدند چند ماهی را با اسلحه کلاشینکف و لباس سربازی در پادگان به سر بردند.


پس از اینکه دانیال اسماعیلی فر راهی سپاهان شد و احسان پهلوان نیز به پرسپولیس پیوست، حالا ضلع سوم سربازهای پادگان تبریز راهی استقلال شده تا پس از مدتها حضور در یک تیم، راه این 3 بازیکن از یکدیگر جدا شده و هر کدام در یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران، لیگ بیستم را آغاز کنند.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1076296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =