والورده: نسبت به سالهای قبل خیلی بهتر شده ام/ کاوانی و توصیه مهم به بازیکنان جوان منچستریونایتد/ مدافع رئال مادرید در لیست خرید یونایتد

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

کای هاورتز: در لیگ برتر بازیکن متوسط هم وجود ندارد

بعد از کش و قوس های فراوان، کای هاورتز ستاره آلمانی لورکوزن علیرغم پیشنهادات فراوان راهی چلسی شد. این هافبک خلاق آلمانی شروع درخشانی در تیم جدیدش داشته و بسیاری آینده خوبی برای او متصور هستند. کای هاورتز در مصاحبه ای به تفاوت های فوتبال در لیگ برتر و بوندسلیگا پرداخت. کای هاورتز به وب سایت رسمی چلسی گفت: "شروع کارم در جلسی برای من دشوار بود، به خصوص به دلیل اینکه لیگ برتر لیگی کاملا متفاوت است. فوتبال در انگلیس با شدت بیشتری دنبال می شود و من در چند بازی اول این موضوع را مشاهده کردم. اخیرا شرایط برای من بسیار خوب پیش رفته، اما من فکر می کنم که هنوز هم توانایی بالقوه زیادی داردم و من می خواهم در طی چند هفته و ماه های آینده از این توانایی ها بهره برداری کنم. هت تریک در جام اتحادیه شروع خوبی بود. شروع کار کمی دشوار بود، زیرا من فقط پنج یا شش روز با تیم تمرین کرده بودم و سپس خیلی زود وارد ترکیب شدم. همچنین ترک خانواده و محیط همیشگی برای من یک قدم بسیار بزرگ بود و البته بهبود این شرایط زمان بر است. فشار در دوئل ها و میزان دوندگی در لیگ برتر بسیار بیشتر است. این یک لیگ کاملا متفاوت است و مسابقات طاقت فرسا هستند. البته نمی گویم بوندسلیگا بدتر است، اما من تفاوت های زیادی مشاهده کردم. به نظر می رسد اینجا هیچ بازیکن متوسط ​​یا بدی وجود ندارد و همه در سطح بسیار بالایی هستند."

مدافع رئال مادرید در لیست خرید یونایتد

رافائل واران فرانسوی در حال سپری کردن دهمین فصل حضور خود در رئال مادرید است و تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد. در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، تابستان سال آینده در سرنوشت واران بسیار مهم خواهد بود. به نظر می رسد یونایتد برای جذب رافائل واران باید 70 میلیون یورو پرداخت کند، اما این باشگاه به شدت به تقویت خط دفاعی اش احتیاج دارد و به همین دلیل احتمال انتقال واران به اولدترافورد کم نیست. اگرچه رافائل واران در سال 2017 مدعی شد هرگز قصد جدایی رئال مادرید را در سر ندارد، اما مدت زمان زیادی از قرارداد او نمانده و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. اما واران برای این انتقال یک شرط دارد و یونایتد باید در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد. واران می خواهد در بالاترین سطح بازی کند و بنابراین یونایتد باید فصل را در جمع چهار تیم برتر به پایان برسد. البته زین الدین زیدان علاقه زیادی به رافائل واران دارد و خود او این مدافع را در جوانی به ژوزه مورینیو معرفی کرد. بدین ترتیب اگر زیدان بر مسند کار باشد، یونایتد کار آسانی برای توافق با رئال مادرید نخواهد داشت. در دوران حضور مورینیو در یونایتد نیز این باشگاه برای خرید رافائل واران اقدام کرد که نتیجه مثبتی در پی نداشت.

احتمال حضور یک گرینه عجیب روی نیمکت PSG

اگرچه پاری سن ژرمن فصل قبل علاوه بر درو کردن عناوین داخلی موفق شد به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یابد، اما به نظر می رسد جایگاه توماس توخل در رختکن این تیم چندان مطمئن نیست و RMCSPORT در گزارشی مدعی شد احتمال حضور تیاگو موتا، هافبک سابق پی اس جی روی نیمکت این تیم وجود دارد. اخیرا در رسانه ها درگیری لفظی شدیدی میان توماس توخل و لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه ایجاد شد و طرفین به تندی پاسخ یکدیگر را دادند. اگرچه به نظر می رسید مکس آلگری از بالاترین شانس برای جانشینی سرمربی آلمانی برخوردار باشد، اما انگار مدیران پاری سن ژرمن به دنبال یک تغییر اساسی خواهد بود. تیاگو موتا، هافبک 38 ساله و سابق تیم هایی چون اینتر، جنوا و PSG در سال 2018 از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و تنها یک فصل به عنوان مربی تیم جوانان در پاری سن ژرمن حضور داشته است. در ادامه تیاگو موتا یک تجربه کوتاه مدت و پر فراز و نشیب را روی نیمکت جنوا تجربه کرد که تنها از اکتبر تا دسامبر 2019 ادامه داشت. در آن دوران حاصل کارنامه تیاگو موتا دو پیروزی، سه تساوی و پنج شکست بود. اما بسیاری این سرمربی جوان ایتالیایی را دارای ایده هایی نوین و خلاقانه می دانند و ممکن است مدیران پاری سن ژرمن ریسک کرده و این پروژه گرانقیمت را به دست تیاگو موتا بسپارند.

ساری با هدایت یوونتوس خودکشی کرد

مائوریتزیو ساری بعد از قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا با چلسی و تنها پس از یک فصل حضور در تیم لندنی، از این جمع جدا شد و در تابستان گذشته هدایت باشگاه یوونتوس را برعهده گرفت تا یک بار دیگر به فوتبال ایتالیا بازگشته باشد.شاید کمتر کسی گمان می کرد که دوران حضور سرمربی ایتالیایی در بیانکونری به یک سال هم نرسد. ساری اگرچه با یوونتوس به مقام قهرمانی رقابت‌های سری آ دست یافت و نهمین اسکودتوی متوالی را با این تیم کسب کرد اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا آن هم مقابل تیم نه چندان مدعی مثل لیون باعث شد که این سرمربی از هدایت بانوی پیر برکنار شود. حالا اما سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و میلان درباره اخراج زودهنگام مائوریتزیو ساری از یوونتوس صحبت کرده است. آریگو ساکی در این باره گفت: " بلافاصله بعد از بر عهده گرفتن هدایت یووه توسط ساری من به او گفتم که این یک خودکشی است زیرا به هیچ وجه آن بازیکنان نمی توانستند تناسبی با سبک بازی ساری داشته باشند. ساری همچنین فصل گذشته به خاطر ابتلا به بیماری ذات الریه بدشانسی آورده بود و این امر توانایی او را برای تغییرات تاکتیکی در تیم آن هم طی هفته‌های فشرده محدود کرده بود."

والورده: نسبت به سالهای قبل خیلی بهتر شده ام

فدریکو والورده بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره قرضی در باشگاه دپورتیوو لاکرونیا، در تابستان 2018 به رئال مادرید بازگشت. در حالیکه ابتدا گمان می شد با توجه به ترافیک خط هافبک رئال، خیلی به این بازیکن اروگوئه ای بازی نمی‌رسد اما او خیلی زود توانست قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد و حالا به یک مهره مهم در تیم زین الدین زیدان تبدیل شده است.والورده حالا در مصاحبه ای از از روند پیشرفت خود ابراز رضایت کرده اما در عین حال معتقد است که می‌تواند بیشتر از اینها رشد کند. هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در این باره گفت: " من هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری، پیشرفت و رشد پیش روی خود دارم. اگر به سال های گذشته نگاه کنیم احساس می‌کنم که خیلی بهتر شده ام. به نوعی در سطح شخصی و فوتبالی تربیت شده ام. با این حال بسیار جوان هستم و هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد." والورده که هم اکنون در اردوی تیم ملی اروگوئه به سر می‌برد می گوید که از سرمربی این تیم یعنی اسکار تابارز چیزهای زیادی آموخته است. والورده در ادامه گفت: " به نظر من باید از کسانی که تجربه بیشتری دارند مشاوره گرفت و سعی کرد که این کمک‌ها را در زمین مسابقه و تمرین منعکس کرد. این می تواند به روند پیشرفت یک بازیکن خیلی کمک کند."

کاوانی و توصیه مهم به بازیکنان جوان منچستریونایتد

انتظار می‌رود که انتقال ادینسون کاوانی به منچستر یونایتد، خط حمله این تیم را قدرتمند تر از قبل کند. این در حالی است که مارکوس راشفورد با وجود سن کم و در 22 سالگی 219 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و 69 گل نیز به ثمر رسانده است. دیگر ستاره جوان خط حمله یونایتد میسون گرین وود است که 19 سال سن دارد و آینده بسیار خوبی برای او تصور می شود. همچنین آنتونی مارسیال فرانسوی دیگر جوان خط حمله تیم اوله گنار سولسشر محسوب می شود. ستاره جدید منچستریونایتد حالا در مصاحبه ای توصیه هایی را برای بازیکنان جوان این تیم داشته است. ادینسون کاوانی در این باره گفت: " ببینید من فکر نمی‌کنم که توصیه ای بهتر از سخت کار کردن در مسابقات و تمرینات وجود داشته باشد زیرا شما در غیر اینصورت پیروز نخواهید شد. شما در جلسات تمرینی شروع به برنده شدن در یک مسابقه می کنید. برای این کار شما باید قبل از بازی و در روزهای منتهی به آن بیشترین تلاش خود را انجام دهید." کاوانی در ادامه گفت: " همانطور که قبلا هم گفتم به اینجا آمده‌ام تا بیشترین تلاش خود را برای منچستریونایتد انجام دهم. همچنین اینجا هستم تا بخشی از تجربیات خود را به تیم و سرمربی اضافه کنم و کاملا آماده ارائه بهترین فرم هستم. من می توانم و می خواهم بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش بگذارم."

تعدیل مواضع پل پوگبا در مورد انتقال به رئال مادرید

قرارداد فعلی پل پوگبا در سال 2021 به پایان می‌رسد و این هافبک 27 ساله این هفته در مصاحبه ای جنجالی ابراز علاقه کرد روزی برای رئال مادرید بازی کند. این مصاحبه به شدت با واکنش هواداران یونایتد مواجه شد و حالا پل پوگبا در گفت‌وگویی جدید سعی بر تعدیل مواضع جنجالی خود داشته است. پل پوگبا گفت: "در حال حاضر تمام فکر و ذکر من معطوف به بهبودی کامل و پا به توپ شدن است. مدیران یونایتد هنوز در مورد تمدید قرارداد به من چیزی نگفته اند و من در مورد تمدید و یا هر مورد دیگری صحبت نکردم. در حال حاضر درگیر دوران حضورم در منچستریونایتد هستم." من فکر می کنم در نهایت مدیران باشگاه پا پیش گذاشته و در ادامه با من در مورد تمدید قرارداد صحبت خواهد کرد. هر بازیکنی آرزو دارد که برای رئال مادرید بازی کند، پس چرا این اتفاق یک روز برای من رخ ندهد. اما یک بار دیگر تاکید می کنم در حال حاضر من بازیکن منچستر هستم، باشگاه خود را دوست دارم و می خواهم همه تلاش خود را انجام دهم تا این باشگاه به جایگاهی که به آن تعلق دارد بازگردد."

کد خبر: 1076302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =