مهدی مهدی‌پور به استقلال پیوست/ مهاجم الجزایری تراکتور به تبریز رسید/ راز ماسک آبی فکری با شماره12

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

مهاجم الجزایری تراکتور به تبریز رسید

حمزاوی عکاشه ستاره خط حمله تیم تراکتور که به دلیل کرونا چند ماه نتوانسته بود به تبریز بیاید، امشب به این شهر رسید. این اتفاق در حالی رقم خورد که مسئولان تراکتور برای استقبال بازیکن خود به فرودگاه شهید مدنی تبریز رفته بودند.او قرار است از فردا در تمرینات تراکتور شرکت کند.

پوکر نکونام با فولاد در تهران و کردان

پیش از اینکه شاگردان جواد نکونام، ظهر روز شنبه هفته گذشته محل اقامت خودشان را از هتل المپیک به کردان تغییر دهند، دو بازی دوستانه برگزار کرده بودند.
فولادی‌ها ابتدا مقابل تیم پورا به میدان رفتند و با نتیجه 3 بر صفر برنده شدند. حریف بعدی آنها بادران بود و مقابل شاگردان فرهاد کاظمی به برتری 3 بر 1 دست یافتند.پس از حضور در اردوی کردان، دو بازی دوستانه دیگر نیز برای فولاد در نظر گرفته شده بود و هوادار و سایپا دو حریف تدارکاتی آنها پیش از ترک تهران و بازگشت به خوزستان شدند؛ دو دیداری که ابتدا با برتری 3 بر 1 مقابل شاگردان رضا عنایتی و سپس پیروزی 3 بر صفر مقابل نارنجی پوشان سایپا که عصر امروز برگزار شد، خاتمه یافت.

ثبت 12 گل در سه مسابقه و دریافت تنها 2 گل نشان می‌دهد که فولادخوزستان که از کادر مربیگری جوان و با انگیزه‌ای نیز برخوردار است، با ثبت میانگین سه گل در هر مسابقه دوستانه در فاصله کمتر از 20 روز مانده به شروع مسابقات، یکی از مدعیان لیگ بیستم خواهد بود؛ تیمی که با جواد نکونام در  فصل نوزدهم موفق به کسب سهمیه آسیایی شد و سال آینده یکی از 4 نماینده فوتبال ایران در آسیا خواهد بود.

دیدار استقلالی های قدیم در کارگران

این دیدار دوستانه محلی شد برای ملاقات همبازی‌های سابق و آنها به یاد دوران گذشته خوش و بش گرمی با هم داشتند.
در بازی تدارکاتی امروز کیانوش رحمتی هافبک سابق استقلالی ها با جواد نکونام شماره 6 سال های گذشته آبی‌پوشان پایتخت، که مدتی در نساجی مازندران در کنار یکدیگر همکاری داشتند، دیدار کرد.پیروز قربانی که در فصل پیش رو به عنوان دستیار اول ابراهیم صادقی فعالیت خواهد داشت نیز در این بازی با همبازی سابق خود کیانوش رحمتی گپ و گفتی دوستانه داشت و در همین بین ابراهیم صادقی نیز با جواد نکونام برخورد گرمی داشت.
مهدی هاشمی نسب دیگر استقلالی ملاقات امروز کادر فنی سایپا و فولاد خوزستان بود؛ جایی که آخرین دیدار تدارکاتی قرمزپوشان خوزستانی نیز با پیروزی تمام شد.

گل حیرت انگیز پاتوسی در بازی دوستانه

دو تیم فولاد خوزستان و سایپا امروز شنبه، از ساعت ۱۵ در استادیوم کارگران و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.
در این دیدار زبیر نیک نفس بازیکن سابق ذوب آهن که در نقل و انتقالاتی زمستانی لیگ نوزدهم به فولاد پیوست، از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد و پس از آن آیاندا پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی خوزستانی ها گل دوم این تیم را به ثمر رساند.
پاتوسی روی گل دوم تیمش پس از اینکه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک دریبل زیدانی، مدافع سایپا را از جریان بازی محو کرد و پس از آن از پشت قوس محوطه جریمه، با یک ضربه دیدنی و استثنایی توپ را به کنج دروازه سایپا چسباند تا برتری شاگردان نکونام دو برابر شود. پاتوسی هافبک سابق استقلال که فصل جنجالی ای را گذراند و حتی اضافه وزن او در دوران قرنطینه به دلیل شیوع کرونا، باعث عصبانیت و انتقاد آذری مدیرعامل فولاد شد و حالا این بازیکن با درخشش در بازی های تدارکاتی، نشان داد که به مرز آمادگی رسیده است و گل فوق العاده او در دیدار امروز باعث تمجید افراد حاضر در ورزشگاه شد. تیم فولاد که برای برپایی یک اردوی پیش فصل در کردان کرج حضور دارد، در پنجمین دیدار دوستانه خود، به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

مهدی مهدی‌پور به استقلال پیوست

مهدی مهدی پور، هافبک دفاعی سابق تراکتور و ذوب آهن که دو هفته قبل قراردادش را با اصفهانی‌ها فسخ کرده بود، طی نشست دوباره با مدیران استقلال به توافق دست یافت و به عنوان خرید ششم استقلال قراردادش را به امضا رساند. هافبک دفاعی فصل گذشته ذوب آهن که بعد از اتمام پایان سربازی‌اش در تراکتور بار دیگر به اصفهان بازگشته بود، بعد از ماجرای فسخ قراردادش با توجه به عدم توافق با ذوب آهن، طی چند مرحله با استقلال به مذاکره پرداخت. او ساعاتی پیش بار دیگر طی جلسه‌ای که با مدیران استقلال داشت، با این تیم به توافق رسید تا بعد از رشید مظاهری، محمد مرادمند، سیداحمد موسوی، بابک مرادی و متین کریم زاده، ششمین خرید آبی‌ها لقب گیرد. استقلال بعد از جدایی قطعی روزبه چشمی، اکنون با جذب مهدی پور به تقویت خط میانی خود پرداخت تا اولین خرید محمود فکری، سرمربی تازه وارد این تیم و هافبک دفاعی سال‌های دور آبی‌ها، یک هافبک دفاعی داشته باشد.

راز ماسک آبی فکری با شماره12

محمود فکری در شرایطی سرمربیگری استقلال را قبول کرده، که هواداران تیم طی سال‌های گذشته به شدت تحت فشار بوده‌اند و اوضاع خوبی را تجربه نکرده‌اند.
فکری پس از اینکه احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال از مذاکرات جدی‌اش برای بازگرداندن استراماچونی حرف می‌زد و پس از او از الکساندر نوری نام برد، در حالی هدایت استقلال را قبول کرد که شاید اگر سرسختی خودش در این مسیر نبود، این اتفاق رقم نمی‌خورد. حالا دومین روز تمرین آبی پوشان تهرانی زیر نظر محمود فکری و دستیارانش که ابهامات زیادی پیرامون عملکرد آنها در فضای مجازی وجود دارد، سپری شده و سرمربی جدید آبی پوشان به خوبی از اهمیت حمایت هواداران آگاه است و به همین دلیل هم مدافع میانی سال‌های گذشته آبی‌پوشان پایتخت، طی دو روز گذشته ماسکی آبی با شماره 12 را روی صورت خود داشته است. شماره 6 سابق استقلال روز گذشته نیز در اولین صحبت‌های خود به عنوان سرمربی تیم، خواهان حمایت هواداران از تیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =