آصفری: مردم نباید با بی تفاوتی از کنار پروتکل‌های بهداشتی عبور کنند

نماینده مردم اراک در مجلس تاکید کرد: بی توجهی بخشی از مردم به پروتکل های بهداشتی همانند سوراخ کردن کشتی هست که همه افراد جامعه بر آن سوار هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد حسن آصفری با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: بیماری کرونا امروز به یک مسئله جدی تبدیل شده است و نمی توان ریسک کرده و با بی تفاوتی از کنار آن عبور کنیم. نباید با عادی انگاری رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به آن ها کم توجه شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه هرچه با جدیت بیشتری پروتکل های ابلاغی و اصول بهداشتی از سوی مردم دنبال شود، زودتر این مهمان ناخوانده از کشور خارج می شود، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که در کنار تلاش شبانه روزی کادر درمانی کشور مجددا بیماری کرونا در کشور در حال اوج گرفتن هست. اگر نسبت به پروتکل های بهداشتی بی تفاوت شویم، دوره کنترل این بیماری طولانی تر شده و تبعات بیشتری برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: برای مقابله و کنترل این بیماری هم دولت و هم مردم باید توجه ویژه ای به مسئولت های خود در این حوزه داشته باشند. اینکه بخشی از مردم پروتکل ها را جدی بگیرند اما بخشی دیگر نسبت به آن بی توجه باشند، قابل قبول نیست.

آصفری در پایان تاکید کرد: بی توجهی بخشی از مردم به پروتکل های بهداشتی همانند سوراخ کردن کشتی هست که همه افراد جامعه بر آن سوار هستند. رعایت پروتکل های بهداشتی باید از سوی همه مردم دنبال شود و مردم نیز باید به افرادی که پروتکل ها را جدی نمی گیرند تذکر دهند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1076331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =