انتخابات انجمن علمی دانشجویان علوم بهزیستی مجازی برگزار می‌شود

انتخابات شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فراخوان ثبت نام نامزدهای شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی  دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام شد.

در این اطلاعیه شرایط لازم جهت ثبت نام کاندیداها، «اشتغال به تحصیل در رشته مربوطه، عدم عضویت در شورای مرکزی دیگر تشکل‌های دانشجویی اعم از صنفی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی، گذراندن حداقل یک ترم و باقی ماندن حداقل دو ترم از تحصیل دانشجو» است.

همچنین داشتن حداقل یکی از شرایط از جمله معدل نیمسال گذشته داوطلبان کمتر از ۱۶ نباشد، داشتن حداقل یک مقاله علمی چاپ شده در نشریات علمی ترویجی، علمی پژوهشی با علمی مروری و نشریات علمی تخصصی مشروط به تایید مدیر گروه یا استاد یا استاد مشاور انجمن برای نامزدی شورای مرکزی انجمن‌های علمی- دانشجویی الزامی است.

لازم به ذکر است اجرا یا همکاری در اجرای یک طرح پژوهشی و ارائه تاییدیه از کارفرما یا مجری طرح، تالیف یا همکاری در تالیف یا ترجمه کتاب، همکاری در مشارکت در اختراع ثبت شده در کارآفرینی مورد تایید مراجع ذیصلاح از دیگر شرایط نامزدی شورای مرکزی انجمن‌های علمی- دانشجویی است.

همچنین داوطلبان عضویت در شورای مرکزی انجمن‌های علمی – دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی می‌توانند تا تاریخ سه شنبه ۲۲ مهرماه جاری از طریق لینک‌های اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

گفتنی است انتخابات شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی  ۲۹ و ۳۰ مهر ماه در سایت دانشگاه به آدرس www.uswr.ac.ir و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =