بیشینه پنهای باند شبکه شاد به 270 گیگابایت بر ثانیه رسیده است

مسئول شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) از رسیدن بیشینه پنهای باند شبکه شاد به 270 گیگابایت برثانیه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سید حسن الحسینی درباره آخرین آمار افراد احراز هویت شده در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) اظهار کرد: تاکنون 11 میلیون و 627 هزار دانش‌آموز در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند که از این تعداد 10 میلیون دانش‌آموز حضور فعال‌تری نسبت به سایر دانش آموزان داشته‌اند.

مسئول شبکه شاد افزود: 670 هزار معلم و 106 هزار مدیر در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند و مشغول فعالیت هستند و تاکنون 3 میلیارد و 900 میلیون پیغام در شبکه شاد جابجا شده است.

وی در خصوص بیشینه پنهای باند این اپلیکیشن گفت: درحال حاضر بیشینه پنهای باند شبکه شاد در روندی صعودی به 270 گیگابایت رسیده است که این نشان‌دهنده حجم بالای فعالیت آموزشی در شاد است.

الحسینی درباره وضعیت استان‌ها و میانگین استفاده آن‌ها از شبکه شاد اظهار کرد: استان‌های قم 93درصد، البرز 93 درصد، کرمانشاه 91 درصد، قزوین 89 درصد، یزد 89 درصد،‌ مرکزی 88 درصد، آذربایجان شرقی 88 درصد و تهران 87 درصد بیشترین احراز هویت را بین دانش آموزان داشته‌اند.

وی در پایان گفت: وضعیت سرعت استفاده از شبکه شاد نسبت به ابتدای شروع سال تحصیلی بهتر شده است و همچنان در تلاش برای حل مسائل مختلف این شبکه آموزشی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =