کم کاری شهرداری در خصوص حسابرسی سازمان املاک  قابل اغماض نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کم کاری شهرداری در خصوص حسابرسی سازمان املاک و مستغلات قابل اغماض نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد جواد حق شناس در دویست و چهل و یکمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان املاک شهرداری تهران برای سال مالی ۱۳۹۳، گفت: من می خواهم بگویم طرف تذکر این امر کجاست؟

وی ادامه داد: در حالی که ما شاهد هستیم این امر( بحث تعیین تکلیف بازپس گیری املاک) مدت ها دغدغه های اعضای شورا به خصوص آقای میرلوحی بوده اما با گذشت سه سال از شورای پنجم تازه اکنون شاهد آمدن لایحه در خصوص تعیین تکلیف املاک هستیم. در حالیکه در اینجا گلایه دقیقا به شخص خود شهردار محترم بر می گردد.

حق شناس افزود: اگر سال اول یا شش ماهه اول بود ما می توانستیم از مدیریت قبلی گلایه کنیم اما امروز که سه سال گذشته باید به چه کسی اعتراض کنیم. آیا کسی از ما این فرافکنی را می پذیرد؟! غیر از این است که آقای شهردار و همکارانشان کم کاری کردند!

حق شناس تاکید کرد: شهرداری موظف است تمام خاطیان این امر را مورد تعقیب قضایی قرار دهد مطمئن باشید از جمع اعضای شورا هیچ کس هم مخالفت نمی کند، باید بپذیریم مسئولیت این امر با خودمان بوده و کمک کاری کردیم. ما باید به خودمان مراجعه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =