شادمهر: مردم در مناطق محروم توان خرید ماسک ندارند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مردم در مناطق محروم توان خرید ماسک ندارند، ابراز نگرانی کرد: در این حوزه قشرآسیب پذیر و حاشیه نشین بیشترین آسیب را شاهد هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امان قلیچ شادمهر با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا ویروس در کشور بیان کرد: اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی نیاز به اقدام عملی و جدی دارد، نمی توان صرفا به سخن گفتن بسنده کرد.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق محروم توان خرید ماسک وجود ندارد، تصریح کرد: من از منطقه ای بازدید کردم که در آن یک دختر بچه چهارروز از یک ماسک استفاده می کرد و خانواده او توان خرید ماسک جدید نداشتند، باید در این حوزه یعنی حوزه مراقبت های بهداشتی سرمایه گزاری شود و شاهد یک همت همگانی باشیم، باید نیرویی مانند بسیج را به میدان بیاوریم، می توان با تکیه بر تاکید حضرت آقا در حوزه مواسات فراخوانی در حوزه سلامت را مطرح کرد، قشرآسیب پذیر و حاشیه نشین بیشترین آسیب را شاهد هستند، شهرستان ها هم دچار مشکلاتی هستند.

شادمهر گفت: از اداره‌ای بازدید کردم که پروتکل ها در آن رعایت نمی شد، متاسفانه در بحث مبارزه با کرونا و مراقبت های بهداشتی اینگونه بی توجهی می کنند، اما در مقابل شاهد آن هستم که مردم به خصوص در پایتخت خوب عمل می کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به وضعیت این روزهای مدارس عنوان کرد: باید به سردرگمی دانش آموزان در خصوص آموزش حضوری یا مجازی پایان بدهند، اکنون در میان افراد مبتلا کودک کم نیست، کشور ترکیه فضای آموزشی را به کلی به فضای مجازی منتقل کرد چرا که افزایش تلفات کودکان ناجوانمردانه است، آموزش و پرورش باید یک موضع قطعی در خصوص انتقال محیط آموزشی به فضای مجازی اتخاذ کند، مگر می توان در شهری مانند تهران کودکان را به مدارس برد؟


انتهای پیام/

کد خبر: 1076431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =