آلودگی هوا در راه شهرهای صنعتی و پرجمعیت

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به حاکمیت جوی پایدار در کشور گفت: در این شرایط طی روزهای آینده غبار صبحگاهی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی این هفته در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است، اظهار کرد: طی این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار صبحگاهی و غبار محلی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مهر) کاهش نسبی دما در شرق و جنوب شرق کشور انتظار می‌رود و از امروز تا پایان هفته در پاره‌ای از نقاط افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در مناطقی از استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: از بعد ازظهر فردا (۲۱ مهر) و طی روز سه‌شنبه (۲۲ مهر) دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۱ مهر) کمی ابری به‌تدریج نیمه ابری گاهی وزش باد همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۲ مهر) نیز قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمایی ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =