رئیس ستاد کاخ سفید از همه پرسنل خواست استعفانامه خود را تحویل دهند

رئیس دفتر کارکنان کاخ سفید از پرسنل خود درخواست کرد استعفانامه خود را تحویل دهند تا رئیس جمهور درصورت پیروزی مجدد در انتخابات به‌طور آزادتری درمورد ترکیب آن‌ها تصمیم بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دفتر کارکنان کاخ سفید از پرسنل خود درخواست کرد استعفانامه‌های خود را در اسرع وقت تنظیم کرده و تحویل دهند.

به نوشته نشریه «پولیتیکو»، قصد این دفتر این است که به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بیشترین آزادی ممکن در تغییر این پرسنل را برای دور دوم ریاست جمهوری‌اش فراهم کند.

به این ترتیب، کسانی که در صورت پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات در کاخ سفید ابقا شوند، با استعفایشان مخالفت می‌شود و اگر رئیس جمهور آمریکا مخالف حضور برخی پرسنل باشد، با استعفایی که از قبل نوشته‌اند موافقت خواهد شد.

یکی از این پرسنل که نمی‌خواست نامش فاش شود در این باره گفت: «این راه نادرستی برای رفتار با کسانی است که به این دولت (ترامپ) پیوسته‌اند و نام و اعتبار خود را خدشه‌دار کرده‌اند. این افراد به‌طور خستگی‌ناپذیر کار کرده‌اند تا بتوانند رئیس جمهور را به خط پایان برسانند».

«جانی مک‌انتی» رئیس این دفتر که ۳۰ سال بیشتر ندارد، پیش‌تر یکی از بادیگاردهای ترامپ بود و سفرهای زیادی را با او تجربه کرده بود.

یکی از مقامات سابق کاخ سفید در این باره گفت، معمولاً تصمیم‌گیری درباره این پرسنل در ماه ژانویه (دی) و پس از انتخابات انجام می‌شود و دست زدن به چنین اقدامی قبل از انتخابات تا کنون سابقه نداشته است.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1076456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =