نشست با جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی درباره سامانه آموزشیار

جلسه توجیهی جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی درباره سامانه آموزشیار به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی‌ برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در پی انتشار نامه سرگشاده ۶ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌ تهران درباره برخی از اختلالات در سامانه آموزشیار، جلسه‌ای با حضور دکتر ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سید کاظم یکانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان بسیج دانشجویی  برگزار شد.

در این جلسه ، نمایندگانی از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تهران مرکز، تهران جنوب، تهران غرب،  علوم پزشکی آزاد تهران و واحد علوم و تحقیقات تهران حضور داشتند و نظرات خود درباره سامانه آموزشیار را به مسئولان دانشگاه ازاد اسلامی انتقال دادند.

در این دیدار دکتر عطارزاده با اشاره به راه اندازی سامانه آموزشیار گفت: این پروژه گامی بزرگ در توسعه فعالیت ها و خدمات الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی است که نتایج ارزشمند آن مرحله به مرحله اجرایی خواهد شد.

وی افزود:  متاسفانه برخی از افراد درون مجموعه و نیز خارج از مجموعه دانشگاه که منافعی از سیستم آموزش قبلی داشته اند، با کارشکنی هایی سبب ایجاد نارضایتی برای دانشجویان شده اند، گفت: شناسایی این افراد و برخورد قانونی با آنان در دستور کار است. مدیریت یکپارچه و شفاف‌سازی اطلاعات همواره سبب شایعه‌پراکنی برخی از افراد سودجو می‌شود که به دلیل از دست دادن منافع خود، در جهت تخریب سامانه اموزشیار و برخی نواقص ان، تلاش می کنند.

وی ضمن پوزش از دانشجویان که در این مدت مشکلاتی در استفاده از سامانه آموزشیار داشته اند، خاطرنشان کرد: این اطمینان را به همه دانشجویان عزیز می دهیم که دانشگاه آزاد اسلامی خود را متعهد به رسیدگی به مشکلات آموزشی دانشجویان می‌داند و همه اقدامات لازم برای حل و فصل ان‌ را به کار خواهد گرفت.

در این جلسه، اعضای حاضر از اقدام تحولی و انقلابی راه اندازی سامانه آموزشیار تقدیر و تشکر کرده و از آمادگی خود جهت همکاری برای رفع اشکالات احتمالی و تثبیت این سامانه خبر دادند.

همچنین مقرر شد ظرف دو هفته اینده نیز جلسه‌ای دیگری برای بررسی اقدامات انجام شده برای پیگیری مشکلات مورد تاکید دانشجویان برگزار شود.

گفتنی است این جلسه به دستور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار گردید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076463

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =