بی توجهی مردم به پروتکل‌های بهداشتی شرایط را بحرانی‌تر می‌کند

نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید در کنار پروتکل های بهداشتی تدابیر انضباطی نیز در نظر گرفته شده و با افرادی که از رعایت پروتکل ها تخطی می کنند برخورد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: از نظر شیوع بیماری کرونا در شرایط حادی قرار داریم. اگر مردم نیز نسبت به پروتکل های بهداشتی که از سوی مسئولان ابلاغ شده است، کم توجه شده و به آن عمل نکنند، شرایط بسیار سخت تر نیز خواهد شد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه برای کنترل این بیماری چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نداریم، اظهار کرد: مردم باید با توجه به شرایط موجود از تجمعات غیر ضروری و رفتن به مسافرت های تفریحی به طور جدی پرهیز کرده و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس تصریح کرد: در صورت بی توجهی مردم به پروتکل های بهداشتی شاهد وضعیت جدی تری خواهیم بود. باید در کنار پروتکل های بهداشتی تدابیر انضباطی نیز در نظر گرفته شده و با افرادی که از رعایت پروتکل ها تخطی می کنند برخورد شود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: باید برای کارمندان دولت و کسبه بازار تدابیر انضباطی دیده شود تا ضمانتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی باشد. امروز بخش های مختلف کشور تحت تاثیر ویروس کرونا آسیب دیده اند و ادامه این وضعیت خسارت بیشتری را متوجه کشور خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1076503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =