ورزش قهرمانی نشانه هویت دانشگاه است/ بارگذاری فرم استعدادیابی در سامانه آموزشیار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از تیم های ووشو دانشگاه گفت: ورزش قهرمانی نشانه هویت دانشگاه است. درحال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۹ رشته ورزشی تیم دارد می کند که امیدواریم این تعداد افزایش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین ضمن تشکر و قدردانی از تمامی ورزشکاران تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی، با تأکید بر اینکه ورزش قهرمانی نشانه هویت دانشگاه است، گفت: برافراشته شدن پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در میادین ورزشی منجر به تقویت جایگاه و شأن دانشگاه می شود. هر یک از ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی نمادی از هویت این دانشگاه هستند.

وی ادامه داد: قهرمانان ورزشی در توسعه ورزش همگانی در دانشگاه نقش بسزایی دارند. همچنین قهرمانان در کنار اخلاق ورزشی اگر معنویات را سر لوحه خود قرار دهند که چنین است، منجر به توسعه فرهنگ و معنویت در کشور می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اخلاق اسلامی، جوانمردی و سلوک این ورزشکاران قهرمان، موجب تبلیغ دین است و یک ابزار بسیار موثر است .

وی با اشاره به لزوم استعدادیابی و پرورش استعدادها، گفت: فرم استعدادیابی در سامانه آموزشیار بارگذاری شده است تا دانشجویان جدیدالورود آن را پاسخ دهند. با استفاده از این استعدادیابی، شناخت دقیقی از ظرفیت ها پیدا خواهیم کرد. مردم معادن طلا و نقره ای هستند که باید از آن به خوبی استفاده شود. دانشجویان مستعد را شناسایی خواهیم کرد و تا رسیدن به بالاترین سطوح و قهرمانی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1076526

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =