برای شرکت در رقابت‌های لیگ آمادگی لازم را داریم/ شاکله اصلی تیم حفظ می‌شود

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:خوشبختانه تیم ووشوی دانشگاه آزاد برای شرکت در رقابت‌های لیگ آمادگی لازم را دارد.

علی شیرآقایی سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین فعالیت‌ها و تمرینات این تیم اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر ووشو در سال 98 با حضور تیم دانشگاه آزاد وهفت تیم دیگر برگزار شد که در دو گروه مجزا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم ووشو دانشگاه آزاد با تیم‌های پارس ناجا، هیئت ووشو همدان و هیئت ووشو البرز هم گروه بود؛ تیم‌های پارس جنوبی و مقاومت سپاه و 4 تیم دیگر نیز در گروه مقابل حضور داشتند. تیم دانشگاه آزاد توانست تمامی مسابقات رفت و برگشت را با موفقیت پشت سر بگذارد. تیم پاسا ناجا نسبت به فصل گذشته از شرایط بهتری برخوردار بود اما توانستیم با شکست این تیم، به عنوان تیم اول گروه با 18 امتیاز، به مرحله نهایی مسابقات صعود کنیم.

شیرآقایی ادامه داد: مسابقات نهایی به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و دو تیم دانشگاه آزاد و پارس جنوبی به طور مشترک به مقام قهرمانی دست یافتند، تا زمان اعلام نتایج و برگزاری مسابقات نهایی، با بازیکنان در ارتباط بودیم و برنامه تمرین را با همکاری سایر اعضای کادر فنی برای آن‌ها طراحی می‌کردیم.

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شاکله اصلی تیم را تا زمان برگزاری لیگ امسال حفظ خواهیم کرد؛ خوشبختانه جوانان خوب و با استعدادی در فصل گذشته جذب تیم شدند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند. تیم ووشو دانشگاه آزاد از انسجام بسیار بالایی برخوردار است و نمی‌خواهیم به هیچ وجه این انسجام را از دست بدهیم.

وی با اشاره به اما و اگرهای برگزاری لیگ برتر امسال تصریح کرد: مجوز برگزاری لیگ برتر ووشو از وزارت ورزش گرفته شده اما هنوز آیین نامه جدیدی برای تیم‌ها ارسال نشده است که لیگ امسال با چه شرایطی برگزار خواهد شد. مذاکرات لازم میان باشگاه و سازمان لیگ انجام شده است و لذا امیدواریم تا 2 ماه آینده، شاهد برگزاری لیگ باشیم.

شیرآقایی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم دانشگاه آزاد برای شرکت در رقابت‌های لیگ آمادگی لازم را دارد؛ برنامه‌های تمرین به صورت منظم برای اعضای تیم ارسال می‌شوند و برنامه‌های آمادگی جسمانی را در دستور کار قرار داده‌اند. یک برنامه تمرین 4 هفته‌ای، می‌تواند تیم را به طور کامل برای شرکت در مسابقات لیگ برتر آماده کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076613

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =