همکاری دانشگاه آزاد و سپاه پاسداران در توسعه جزیره هرمز

مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با ابراز رضایت از همکاری و تعامل سازنده دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه پاسداران در امر خدمت رسانی گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در خصوص توسعه و آبادانی جزایر کشور این دانشگاه ماموریت خود را با هدف عملیاتی کردن این مهم آغاز کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، سپاه پاسداران را از نیروهای وفادار به نظام خواند که برای خدمت به جامعه و برقراری امنیت و آرامش تلاش شبانه روزی دارد.

حسین جهانگیری در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی جزیره قشم با اشاره به فعالیت‌های دوجانبه دانشگاه آزاد و سپاه گفت: نیروهای جهادی سپاه با همکاری دانشگاه آزاد جزیره هرمز مشغول ارائه خدمات عمرانی و آبادانی برای این جزیره هستند.

وی  افزود: دانشگاه آزاد نیز با یک نگاه نو، حرکت خود را در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و علمی گسترش داده و این توان را دارد تا در راستای خدمت به جامعه وارد عمل شود و آثار ماندگاری را به ثبت برساند.

این مسئول با ابراز رضایت از نحوه خدمت رسانی نیروهای مشترک جهادی یادآوری کرد: خدمت به مردم در هر لباسی که باشد رضای خداوند را به دنبال خواهد داشت و جز صالحات باقیات در در دفتر اعمال ما ثبت خواهد شد.

جهانگیری با تاکید بر وضعیت ایمنی دانشگاه ها افزود: ایمنی یکی از مهمترین شرایط در خدمت رسانی به جامعه است که باید مد نظر قرار گیرد و ما وظیفه داریم با رعایت استانداردهای لازم در جهت صدور بیمه نامه مسئولیت اقدام کنیم و محیطی ایمن و امن برای دانشجویان، کارکنان و استادان فراهم سازیم.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را از دیگر نکات مهم و قابل توجه در آغاز سال تحصیلی جدید خواند و افزود: همه کارکنان در خدمت رسانی باید به مسائل بهداشتی توجه ویژه کنند و با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده  به امر خدمت رسانی اهتمام ویژه ورزند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1076620

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =