مستند پرتره شهین اعوانی به روی آنتن شبکه چهار می‌رود

مستند پرتره «بانوی اخلاق و فلسفه» با محوریت زندگی دکتر شهین اعوانی دوشنبه ۲۱ مهرماه ساعت ۲۱ در قالب مجموعه «حکایت دل» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مستند پرتره « بانوی اخلاق و فلسفه» که به معرفی استاد شهین اعوانی، پژوهشگر ایرانی حوزه فلسفه و عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران پرداخته است امشب از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

شهین اعوانی، استاد فلسفه و عضو هیأت علمی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران است. اعوانی فلسفه را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران گذراند و دکترایش را از دانشگاه بن آلمان گرفت. پژوهش‌های او عمدتاً در حوزه فلسفه کانت، فلسفه افلاطون، فلسفه میان‌فرهنگی، فلسفه اخلاق و زیبایی‌شناسی است. از جمله آثار او می‌توان به ویرایش و تدوین کتاب آگاهی و گواهی، ویرایش و تدوین کتاب هرم هستی، وضعیت فلسفه در آلمان اشاره کرد.

«حکایت دل» به تهیه کنندگی علیرضا حسینی وکارگردانی بیژن شکرریز، مجموعه مستندی از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور است که دوشنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۱۷ بازپخش می شود.

کد خبر: 1076639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =