بازدید معاون علوم و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی از روند مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی در واحد تهران جنوب برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، جعفر اسدپور، معاون مدیرکل همکاری‌های صنعتی و امور آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، رامین خواجوی، رئیس واحد تهران جنوب و اساتید مصاحبه‌کننده به‌صورت مجازی در مجتمع فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مسئولان دانشگاهی ضمن بازدید از نحوه برگزاری مصاحبه دکتری، بر سر مزار شهدای گمنام مجتمع فنی و مهندسی واحد تهران جنوب حاضر شدند و به مقام والای شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در کلاس‌های برگزاری مصاحبه دکتری، اساتید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر چهار نفر در هر گروه مصاحبه، اقدام به برگزاری مصاحبه می‌کنند.

همچنین به منظور حفظ سلامت اساتید و کم ‌کردن حداقل رفت و آمد، تمام اساتید مصاحبه‌کننده از دانشگاه‌های استان تهران انتخاب شده‌اند و در روزهای مشخص‌شده در واحد دانشگاهی و در محل در نظر گرفته شده برای برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076645

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =