به الحشد الشعبی خیانت شود، آتش‌بس را لغو می‌کنیم

مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در ارتباط با مسئله اخراج نظامیان آمریکا از خاک عراق هشدار داد که اگر به الحشد الشعبی خیانت شود، آتش‌بس مشروط را لغو خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق، شامگاه امروز (دوشنبه)، به آمریکا درباره خیانت به الحشد الشعبی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، ابوعلی العسکری در این خصوص گفت: «آتش‌بس مشروط با دشمن را لغو خواهیم کرد اگر به الحشد الشعبی نارو بزنند».

العسکری در ادامه گفت: «به برادران در گروه‌های مقاومت توصیه می‌کنیم، در صورت انجام اقدامی گسترده علیه دشمن در حالت آماده باش باقی بمانند».

مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق افزود: «برادران [گروه‌های] مقاومت، بر هیأت‌های دشمن صهیونیستی که در مواضع آمریکا در کشور تردد دارند، تمرکز داشته باشند».

این هشدار پس از آن است که کمیته هماهنگی مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای درباره حضور نظامیان آمریکا در خاک عراق اعلام کرده بود: «در شرایطی که ما به نیروهای بیگانه، مهلت مشروطی را برای تعیین یک جدول زمانی مشخص و محدود برای اجرای مصوبه ملت و نمایندگان ملت و دولت عراق می‌دهیم (که البته این فرصت هم به احترام تلاش‌های برخی شخصیت‌های ملی و سیاسی عراق اعطا شده است)، قویا هم درباره هر گونه فریبکاری، تعلل و وقت‌کشی آمریکایی‌ها در عمل به خواسته اول ملت عراق هشدار می‌دهیم، وگرنه مجبور می‌شویم به مرحله نظامی پیشرفته‌ای منتقل شویم که در آن همه ظرفیت‌های کمی و کیفی را به کار خواهیم بست و در این صورت نیروهای بیگانه بهای مضاعفی را خواهند داد و بینی آن‌ها را به خاک خواهیم مالید همان گونه که پیش‌تر هم این اتفاق افتاده است؛ و خداوند می‌فرماید:"وَأَعْتَدْنَا لِلْکَافِرِینَ عَذَابًا مُهِینًا"».

انتهای پیام/

کد خبر: 1076698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =