اجلاس سراسری «امت دولت ساز» برگزار شد

سومین اجلاس مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحدهای سراسر کشور با محوریت «امت دولت ساز» برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سومین اجلاس مسئولان کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با محوریت «امت دولت ساز» به صورت ویدئو کنفرانس با حضور برگزار شد.

 محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه ‌آزاد اسلامی در این اجلاس گفت: ما به دنبال تحقق فرمایشات رهبر انقلاب هستیم که در 18 اردیبهشت 98 فرمودند «ما منتظر هستیم دولت اسلامی شکل بگیرد.» امروز مهم ترین معروف، دولت اسلامی است. این دولت برای تشکیل، امتی می‌خواهد و مهم ترین امت برای دولت سازی «اقشار بسیج» است.

وی افزود: در معنای کلمه «امت» صحبت از اولین گروهی است که با ولایت بیعت کرده اند. همه، امت نیستند و در حقیقت برخی از خواص، امت محسوب می‌شوند. که امت، مردم را با ولایت همراه می‌کند. امت ملازم ولایت فقیه است. بهترین امت هم اقشار بسیج هستند.

هاشمی با اشاره به لزوم زمینه سازی برای تشکیل دولت جوان، اظهار داشت: ما در این مسیر باید دست به برنامه عملیاتی بزنیم. البته بسیج اساتید در هیچ کانونی و از هیچ فردی در جریان انتخابات حمایت نمی‌کند. بلکه شاخص های امت اسلامی را تبیین خواهد کرد .

وی در ادامه به اهمیت توسعه کانون‌ها اشاره و بر لزوم تشکیل دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در استان‌ها و ضرورت انسجام بخشی و راهبرد حل‌المسائلی تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنایت نایب امام زمان (عج) است و همه باید در جهت تحقق انتظارات رهبری حرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =