شهید، باران رحمت الهی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی ساری و سما دزفول را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: «هیچ یک از کسانی که وارد بهشت شده باشند، آروزی بازگشت به دنیا نمی‌کنند، مگر شهید که او به سبب پاداشی که از خداوند می‌گیرد، آرزو می‌کند که به دنیا بازگردد تا ده‌ها بار فی سبیل الله شهید شود. پیامبر اکرم‌(ص)

شهید، باران رحمت الهی است که به زمین خشک جان‌ها، حیات دوباره می‌بخشد. در این میان شهدای مدافع حرم از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند؛ آنان که در غربت به دست صهیونیسم جنایتکار و داعش خبیث از نفس افتادند تا ما در این سرزمین از نفس نیفتیم.

بازگشت پیکر شهدای خان‌طومان شهید «محمد بلباسی» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهید «مهدی نظری» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سما دزفول به ایران اسلامی را به خانواده این شهیدان گرانقدر و مردم شهیدپرور استان های مازندران و خوزستان تبریک و تسلیت می‌گویم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1076719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =