۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه بدهی دولت به تامین اجتماعی بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است گفت: بدهی جاری دولت نیز ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ماه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علی دهقان کیا گفت: بدهی جاری دولت هر ماه به سازمان تأمین اجتماعی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که در سال حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان می‌شود و اگر دولت فقط بدهی جاری خود را پرداخت کند بسیاری از مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران برطرف می‌شود.

وی تأکید کرد: ما انتظار نداریم در شرایط فعلی دولت بدهی‌های گذشته خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کند اما پرداخت همین ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز بعید است.

دهقان کیا با اشاره به اینکه بدهی دولت از سال‌های گذشته بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان می‌شود، گفت: البته مدیریت تأمین اجتماعی و معاونان سازمان تلاش زیادی برای همسان سازی حقوق و رفع مشکلات بازنشستگان انجام داده اند به طوری که امسال توانستیم همسان سازی را بعد از ۱۴ سال اجرایی کنیم که این خود قدم مثبتی بود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران با اشاره به اینکه پیگیر مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی از نمایندگان مجلس هستیم، گفت: چندین جلسه با نمایندگان مجلس در مورد مسائل و مشکلات بازنشستگان برگزار کردیم و درخواست وقت جلسه‌ای با رئیس کمیسیون اجتماعی داشته ایم و تلاش می‌کنیم حق و حقوق بازنشستگان را پیگیری کنیم.

دهقان کیا تصریح کرد: اگر دولت دست از سر ما بردارد و فقط بر عملکرد تأمین اجتماعی نظارت داشته باشد ما مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1076727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =