واسعی: قراردادم نصف قرارداد بازیکنان جدید استقلال است/ سرپرست باشگاه من را نخواست

بازیکن فصل گذشته تیم پیکان درباره عدم پیوستن به استقلال و انتخاب تیم تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) ، روز گذشته سعید واسعی هافبک تکنیکی تیم پیکان رسماً به تیم تراکتور ملحق شد، این در حالی بود که صحبت‌های زیادی در خصوص حضور این بازیکن در تیم استقلال مطرح شده بود. واسعی در این باره به خبرنگار ما گفت: در پایان مسابقات باشگاه استقلال و البته چند باشگاه دیگر با ارسال نامه‌ای به باشگاه پیکان خواهان جذب من شدند. مدیریت وقت باشگاه برای صدور رضایت‌نامه من مبلغ دو میلیارد تومان شرط گذاشت. دو باشگاه خارج از استان تهران حاضر شدند دو برابر همین مبلغ را به عنوان  پول رضایت‌نامه من پرداخت کنند اما چون خودم دوست داشتم به تیم استقلال بپیوندم، قبول نکردم.

او ادامه داد: در ادامه شرایط به نحوی پیش رفت که احساس کردم باشگاه تمایل ندارد من به تیم استقلال بروم بنابراین پس از مشورت با وکیلم و با استناد به بند فسخ قرارداد در آیین‌نامه فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و حتی آیین‌نامه داخلی که به فدراسیون فوتبال کشورمان تعلق دارد نامه رسمی به باشگاه پیکان زده و خواهان تسویه حساب و دریافت مطالبات عقب افتاده ام بابت دو فصل گذشته شدم.

واسعی درباره جدایی از پیکان افزود: طبق قانون باید 10 روز صبر می‌کردم ولی من 15 روز صبر کردم و باشگاه پولم را نداد. بعد به صورت کاملاً قانونی قرار دادم را یک طرفه فسخ کردم و مسئولان باشگاه استقلال را در جریان قرار دادم و بیش از 10 روز منتظر اقدام مدیران باشگاه استقلال ماندم. البته صلاحدید آقایان این بود که با من قرارداد نبندند. من بازیکن روی زمین مانده نبودم و پنج پیشنهاد کاملاً رسمی با ارقام مناسب و وسوسه‌انگیز داشتم و جا دارد از حسن نیت و پیگیری‌های مسئولان و مربیان این باشگاه‌ها تشکر کنم در نهایت تصمیم گرفتم در یک تیم بزرگ مثل تراکتور به فوتبالم ادامه بدهم.

او درخصوص ادعای باشگاه پیکان هم گفت: باید این را بگویم که مسئولان باشگاه پیکان مبلغی از طلب بازیکنان فصل گذشته را واریز کردند که فکر می‌کنم جریمه فقط شامل حال من شده و پولی به حسابم واریز نشد. ادعای این را دارند که بازیکن پیکان هستم اما کل تیم پول گرفتند و پولی به حساب من واریز نشد! مطمئن باشید من کارها قانونی را انجام می‌دهم تا شکایتم را در این راه ثبت کنم.

سعید واسعی همچنین درباره اظهارنظر مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که اعلام کرد او به دلیل رقم پیشنهاد تراکتور این تیم را به استقلال ترجیح داده گفت: یکسری از عزیزان استقلالی مصاحبه کردند که من برای پول بیشتر استقلال را رها کرده و به تراکتور ملحق شدم که باید بگویم من با قراردادی نصف مبلغی که بازیکنان جدید استقلال ثبت کرده‌اند، تیم جدیدم را انتخاب کردم. این را توضیح دادم تا هواداران فهیم استقلال بدانند و به هیچ عنوان چیزی که گفته شده صحیح نیست. من واقعا به دلیل شرایط مالی استقلال را رها نکردم و من صبر کردم و الان خوشحالم که در تیم بزرگ تراکتور حضور دارم.

هافبک سابق پیکان درباره انتخاب تیم تراکتور اضافه کرد: تراکتور یک مجموعه بزرگ با هوادارانی پرشور است که به بازیکن قوت قلب و انگیزه می‌بخشند و افتخار می‌کنم به این تیم محبوب پیوسته‌ام. این تیم بازیکنان بزرگی دارد که کاپیتان‌های تیم ملی محسوب می‌شوند، آقای منصوریان هم که نیاز به تعریف و تمجید ندارند و اثبات شده اند. امیدوارم روزهای خوبی را در شهر بزرگ و زیبای تبریز سپری کنم و مجدداً بتوانم پیراهن با افتخار تیم ملی ایران را بر تن کنم. مسلماً از حالا به عنوان بازیکن تیم تراکتور تمام تمرکزم به تیم جدیدم است و صحبت کردن درباره اتفاقاتی که پشت سر گذاشته‌ام چیزی را تغییر نمی‌دهد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

کد خبر: 1076768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =