مطالبه‌گری و مسئله‌محوری را در دستور کار قرار می‌دهیم

علی مظفری، مسئول جدید مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مطالبه‌گری و مسئله‌محوری را در دستور کار بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قرار خواهیم داد.

علی مظفری مسئول جدید مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ماموریت‌ها و راهبردهای کلی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: پشتیبانی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی در واحدهای دانشگاهی کشور، ایجاد شبکه‌ای برای نقش آفرینی بسیج دانشجویی در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی و فعالیت در زمینه تحول دانشگاه آزاد اسلامی، ۳ برنامه کلی و راهبردی ما در مرکز بسیج دانشگاه آزاد خواهد بود.

وی افزود: واحدهای دانشگاه آزاد در سطح کشور دارای گستردگی وسیعی هستند به طوری که حتی در کوچک‌ترین شهرستان‌ها نیز واحد دانشگاهی وجود دارد؛ به همین دلیل بسیج دانشجویی این دانشگاه می‌تواند در شناسایی اولویت‌ها و ارزیابی چالش‌های موجود در شهرستان‌های کوچک، نقش آفرینی بهتری داشته باشد. امیدواریم که ظرفیت‌های موجود در دانشگاه نیز در این مسیر به کمک بسیج دانشجویی بیاید تا بتوانیم فعالیت‌های بهتری انجام دهیم.

مظفری ادامه داد: ما برای ساماندهی فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در فضای مجازی نیز برنامه جدی داریم که در هفته‌های آینده پس از نهایی شدن برنامه‌ها، اعلام خواهیم کرد. درحال حاضر مشغول برگزاری جلسات اولیه با فعالان دانشجویی و اعضای بسیج دانشجویی سراسر کشور هستیم تا بتوانیم با مشورت با آن‌ها، برنامه جامع و کاملی را در حوزه فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در فضای مجازی و حقیقی تدوین کنیم.

مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برنامه‎های مهم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد را ایجاد ارتباط با مردم جامعه و نقش آفرینی در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: امیدواریم که بتوانیم به وسیله ایجاد ارتباط با قرارگاه مردمی در سراسر کشور، نقش آفرینی بسیج دانشجویی در جامعه را وسیع‌تر کنیم و حلقه وصلی میان مردم و مسئولان باشیم. به بیان دیگر، مطالبه‌گری و مسئله محوری را در دستور کار بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قرار خواهیم داد.

گفتنی است روز گذشته با حکم  محمدجواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی، علی مظفری جایگزین وحید شورابی در مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شد و مسئولیت آن را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =