نقد آنلاین کتاب این‌بار در دانشگاه سوره

معاونت پژوهشی با همکاری دانشکده هنر دانشگاه سوره از دوشنبه ۲۸ مهرماه نشست نقد کتاب خود را آغاز می‌کند.

 به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، معاونت پژوهشی دانشگاه سوره با همکاری دانشکده هنر این دانشگاه از دوشنبه ۲۸ مهرماه سلسله نشست های نقد کتاب خود را آغاز می‌کند. در این مجموعه نشست ها هر هفته به نقد یکی از کتاب‌های مرتبط با یکی از رشته‌های هنری پرداخته می‌شود.

در هفته نخست این برنامه که کتاب «شگردهای نمایشنامه نویسی» نوشته علی حاجی ملاعلی با حضور فرزاد معافی غفاری با میزبانی رامتین شهبازی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت برنامه مجازی نقد میشود.

کتاب شگردهای نمایشنامه نویسی؛ که توسط انتشارات ساقی به چاپ رسیده است، انواع شگردها، فنون و تمهیدات نوشتن یک نمایشنامه را آموزش می‌دهد. این شگردها بسیار متنوع، گسترده و جامع هستند و خواننده می‌تواند متناسب با معیارهای زیبایی شناسی خود از آن‌ها بهره ببرد.همچنین این کتاب روشی برای تجزیه و تحلیل و درک نمایشنامه‌های مختلف در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

دانشگاه سوره با هدف آشنا سازی دانشجویان و علاقمندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است.

به همین منظور عموم علاقمندان به صورت آزاد می‌توانند روز دوشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۸ با مراجعه به سایت دانشگاه سوره به آدرس www.soore.ac.ir با انتخاب اعلان افقیاین نشست به شکل مستقیم وارد صفحه برگزاری برنامه شوند.

جلسات بعدی این برنامه پنجم و دوازدهم آبان ماه به ترتیب با محوریت کتب اوزو و بوطیقای سینما اثر دیوید بوردول و کتاب نمایشنامه نویسی انیمیشن اثر امیر مسعود علمداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =