سهام اروپا افت کردند

شاخص‌های سهام اروپا در حالی افت کردند که با رسیدن فصل اعلام درآمدهای شرکت‌ها سرمایه‌گذاران انتظار دارند با عملکرد ضعیفی از سوی آنها روبرو شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز سه‌شنبه شاخص‌های سهام اروپا در حالی افت کردند که با رسیدن فصل اعلام درآمدهای شرکت‌ها سرمایه‌گذاران انتظار دارند با عملکرد ضعیفی از سوی آنها روبرو شوند.

برخی از بانک‌های بزرگ شامل جی‌پی مورگان، سیتی گروپ به همراه خطوط هوایی دلتا، نتایج عملکرد سه ماهه خود را اعلام خواهند کرد که انتظار می‌رود با سقوط شدیدی همراه باشد.

داکس آلمان ۰.۳۴ درصد افت کرد، کاک فرانسه ۰.۳۷ درصد پایین آمد، فوتسی انگلیس ۰.۳۵ درصد از ارزش خود را از دست داد و فوتسی میلان ایتالیا هم با افت ۰.۴۴ درصدی روبرو شد.

اما در بازارهای آسیایی پس از اینکه چین اعلام کرد میزان صادرات و واردات این کشور در ماه سپتامبر رکورد زده است، اغلب شاخص‌های آسیایی رشد کردند.

نیکی ژاپن ۰.۱۸ درصد افت رشد کرد، در حالی که گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن با رشد ۰.۱ درصدی روبرو شد.

در بازار چین شاخص کامپوزیت شانگهای با رشد ناچیز ۰.۰۴ درصدی به کار خود پایان داد در حالی که بورس هنگ‌کنگ تجارت امروز خود را به علت نزدیک شدن یک طوفان بزرگ تعلیق کرد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۱.۰۴ درصد جهش کرد اما کوسپی کره‌جنوبی با افت اندک ۰.۰۴ درصدی روبرو شد.

در بازار ارز، دلار در برابر ارزهای مهم آسیا نوسان کرد. نرخ برابری دلار با ین ژاپن ۰.۱۲ درصد تقویت شد و به ۱۰۵.۴۲ واحد رسید اما در مقابل یوآن چین ۰.۲۰ درصد افت کرد و به نرخ ۶.۷۳۳۵ واحد رضایت داد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1076819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =