آغاز مسابقات تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر

تیم کشتی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در چاچوب مسابقات لیگ برتر از فردا به مصاف حریفان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقه های تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر باشگاه های کشور، گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از فردا در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.
مهدی حسنی گودرزی سرپرست تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در همین خصوص گفت: دور رفت مسابقه های کشتی فرنگی لیگ برتر باشگاه های کشور، از ساعت ۹/۳۰ صبح فردا (چهارشنبه) با رقابت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و صبا نور کردستان در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.

او با بیان اینکه دیدار با تیم صبا نور کردستان، از حساسیت و اهمیت بالایی برای تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت 11 چهارشنبه نیز رقابت نفسگیری با تیم شهدای مقاومت قم خواهد داشت و ساعت ۱۸/۳۰ به مصاف تیم بازار بزرگ ایران می رود که این مسابقه نیز بسیار حساس و تعیین کننده است.
گودرزی با بیان اینکه مسابقه های تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در صبح چهارشنبه به طور زنده از شبکه ورزش و مسابقه عصر از شبکه 3 پخش خواهد شد، افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور، متاسفانه این مسابقه‌ها بدون حضور تماشاگر و البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت ۹/۳۰ صبح پنجشنبه در هفته پنجم رقابت ها با احتشام گستر کارون دیدار می کند و با توجه به اینکه اعضای تیم ما از آمادگی کامل برخوردارند، مصمم هستیم با قدرت از گروه خود صعود کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =