وضعیت استان مرکزی، قرمزتر از همیشه!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک از ثبت ۱۸ فوتی و شناسایی ۴۲۶ مورد مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان افزود: طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کروناویروس ۴۲۶ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۸۱۹۵ نفر رسیده است.

وی در ادامه گفت: از ۴۲۶ مورد جدید در استان ۴۴ نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند .

جمالیان افزود: ۳۸۲ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

وی گفت: متاسفانه در این مدت ۱۸ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس ۶۳۰ نفر می رسد.

گفتنی است، بر اساس آماری که طی یکماه اخیر در استان در این خصوص اعلام می شود، افزایش تعداد ابتلا و فوت در استان، قابل توجه است و روندی صعودی در این خصوص به چشم می خورد، چنانکه آمار امروز نسبت به آمار اعلامی روز گذشته رشد بیش از دو برابری را در شاخص فوت و رشد حدود دو برابری را در شاخص ابتلا نشان می دهد . 

به گفته رئیس علوم پزشکی اراک، آمار دو روز پیش بیشترین آمار فوتی و بستری در هشت ماهه اخیر بوده است، اما آمار اعلامی امروز رکورد آمار دو روز پیش را جابجا کرد، بر این اساس به نظر می رسد شرایط در استان مرکزی بسیار قرمزتر از آنست که بتوان تصور کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1076844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =