یمن: آمریکا مادر تروریسم است

مدیر دفتر ریاست جمهوری یمن با بیان اینکه آمریکا دشمن حقیقی مردم یمن است، تأکید کرد که آمریکا مادر تروریسم و همان سازنده بحران‌هایی است که مردم این کشور هم‌اکنون از آن رنج می‌برند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویییسکانیوز)،  «احمد حامد» مدیر دفتر ریاست جمهوری یمن، امروز (سه‌شنبه)، در مراسم رونمایی از یک کمپین رسمی و مردمی تحت عنوان جنایت‌های آمریکای متجاوز علیه یمن، تأکید کرد که سیاست رسانه‌ای آتی بر پایه رسوایی جنایت‌های آمریکا در یمن استوار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری «انصار الله»، مدیر دفتر ریاست جمهوری یمن در این ارتباط گفت که رسانه‌های ملی یمن با انجام وظیفه صحیح خود در محافل امت اسلامی سطح آگاهی مردم را در خصوص عمق جنایت‌های آمریکا علیه مردم یمن بالا خواهند برد.

او در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌های ملی یمن بر لزوم کار جدی در راستای پرده برداشتن از دموکراسی جعلی آمریکا تأکید کرد.

حامد همچنین تأکید کرد که آمریکا رأس شرارت، مادر تروریسم و سازنده بحران‌هایی است که مردم یمن هم‌اکنون از آن رنج می‌برند.

حامد در ادامه اظهاراتش با تأکید بر اینکه جنایت‌های آمریکا بسیار زیاد و بزرگ هستند، گفت: «مأموریت بزرگی که بر دوش رسانه‌های ملی گذاشته شده، بالا بردن آگاهی مردم در قبال جنایت‌های آمریکا علیه مردم یمن است».

احمد توضیح داد که هدف از راه‌اندازی کمپین یادشده، تنظیم کردن قطب‌نما به سوی دشمن حقیقی مردم یمن است که به کشتار آنها می‌پردازد.

کمپین یادشده در حالی تشکیل می‌شود که نیروهای مسلح یمن و کمیته‌های مردمی این کشور، پیشتر، با پرده برداشتن از اسنادی همدستی آمریکا با ائتلاف سعودی در قتل عام مردم بی‌گناه یمن را اثبات کرده‌ بودند.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1076862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =