پنجره استقلال هفته بعد باز می‌شود

رییس هیات مدیره استقلال اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این تیم هفته بعد باز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، این روزها اصلی ترین دغدغه مدیران باشگاه استقلال بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم است. فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر شکایت وینفرد شفر سرمربی سابق آبی ها پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را بسته و تا زمانی که 600 هزار دلار به این تیم پرداخت نشود، این پنجره باز نخواهد شد.

از این رو مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده پول شفررا تامین کنند و به او پرداخت شود تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود. استقلالی ها تا زمانی که پنجره شان را باز نکنند قادر نیستند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند و به همین خاطر برای این مساله تلاش می‌کنند.

در این رابطه اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره استقلال به هواداران قول داده که پنجره نقل و انتقالات تا هفته آینده باز شود. او گفته است: «پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر  بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جپاروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می‌کنم این پنجره تا هفته آینده باز می‌شود.»

گفتنی است؛ سازمان لیگ فوتبال هم به باشگاه ها تا اول آبان برای ثبت قرارداد اعضای خود مهلت داده و همین مساله کار مسئولان استقلال را هم سخت‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1076890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =