سیاست کلان مقابله با کرونا باید اصلاح شود

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم با زور نباید مردم را از رفتن به سفر منع کرد و هر تصمیمی برای محدود کردن زندگی مردم باید از تصویب مجلس بگذرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-باید-اصلاح-شود">ایسکانیوز)، حسین میرزایی  در خصوص وضعیت حاد کرونا در کشور، اظهار کرد: سیاست کلان مقابله با کرونا باید اصلاح شود چرا که روش بگیر و ببند در برخورد با امور مربوط به کرونا، سیاست درستی نیست، باید تمهیدات لازم برای زندگی با کرونا را اندیشید تا کمترین آسیب را ببینیم.

وی افزود: در خصوص درمان بیماران کرونایی نیز باید از ظرفیت‌های طب سوزنی، سنتی و طب جدید به طور هم‌زمان استفاده کرد تا کسانی که گرفتار کرونا شده‌اند هرچه زودتر بهبود پیدا کنند و لطمه‌هایی که به دلیل قرنطینه کردن و سیاست‌های نادرست به فرهنگ، آموزش و اقتصاد کشور وارد شده جبران و دیگر تکرار نشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ابن سینا با طب سنتی ۷۰۰ سال پیش بر پزشکی دنیا سروری کرد به همین دلیل باید از ظرفیت‌های این طب به طور جدی بهره برد.

میرزایی گفت: البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت است. معتقدم با زور نباید مردم را از رفتن به سفر منع کرد، هر کسی جان خودش را بیشتر از دیگران دوست دارد به همین دلیل مردم از سفر رفتن باید اجتناب کنند. بنده با هر اقدام غیرقانونی در کشور مخالف هستم و دولت نمی تواند چنین قوانینی را تصویب کند و اگر خواست چنین قوانینی را وضع کند بنا بر اصل ۷۹ قانون اساسی اعمال محدودیت در زندگی مردم فقط از طریق مصوبه و مجوز مجلس قانونی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =