آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای پاسخ به نیازهای صنعت ساختمان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد که این دانشگاه برای مشارکت در آموزش و پژوهش و پاسخ به نیازهای نوین در صنعت ساختمان اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ناصر حمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین به‌منظور همکاری‌های بیشتر این دانشگاه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با رئیس این سازمان در محل دانشگاه دیدار، بحث و تبادل نظر کرد.

سرپرست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان و واحد قزوین در این دیدار با تأکید بر لزوم تغییر فضای فکری ساخت و ساز در استان، اظهار کرد: با توجه به وجود آزمایشگاه‌های پیشرفته بتن، زیرساخت‌های مناسب، مراکز تحقیقاتی مجهز و استادان مجرب در حوزه‌های معماری، شهرسازی، عمران و ساختمان، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای مشارکت در آموزش و پژوهش و در راستای پاسخ به نیازهای نوین در صنعت ساختمان اعلام آمادگی می‌کند.

سیدکاظم مجابی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هم با تبریک انتصاب دکتر حمیدی به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و قدردانی از میزبانی و برگزاری ایده‌آل آزمون ارزیابی مهندسان حوزه ساختمان در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با توجه به داشتن مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مناسب می‌تواند در کاربردی کردن تغییرات در حوزه صنعت ساختمان ما را یاری کند.

کامران زندی مسئول آموزش و از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هم درباره چگونگی همکاری‌های بیشتر و استفاده بهتر از زیرساخت‌های مناسب دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حوزه صنعت ساختمان مطالبی را ارائه کرد.

در ادامه ساعد معارفی مدیر طرح و برنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین درباره اجرای پروژه‌های مشترک تحقیقاتی بین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با این سازمان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076927

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =