ردپای بودجه مقابله با کرونا در محل کار دختر رئیس جمهور!

انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار شفاف سازی در باره اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان از بودجه مقابله با کرونا به ساخت و ساز در دانشکده محل اشتغال دختر رئیس جمهور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-در-محل-کار-دختر-رئیس-جمهور">ایسکانیوز)؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به سعید  نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار شفاف سازی در خصوص اختصاص ۱۲۰ میلیارد توان از بودجه مقابله با کرونا به ساخت و ساز در دانشکده محل اشتغال دختر رئیس جمهور شد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: در فروردین ماه سال جاری رهبر معظم انقلاب با درخواست وزرات بهداشت مبنی بر اختصاص یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی جهت مقابله با ویروس کرونا موافقت کردند؛ اما با بد قولی‌های دولت در پرداخت درست این بودجه که گله‌های جنابعالی هم درباره‌ اختصاص نیافتن بیش از ۷۰درصد این بودجه، مؤید آن است همراه شد و حال در روزهای گذشته صحبت‌های نماینده مردم خمین مبنی بر اینکه ۱۰۰میلیارد تومان از این بودجه با دستور شخص رئیس جمهور و همچنین اسناد موجود جهت خرید یا ساخت دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اختصاص یافته مطرح گشته است.

دانشجویان در این نامه بیان کردند: سوال اصلی این است این بودجه که برای پرداخت حق و حقوق کادر درمان و تزریق نیروی تازه نفس اختصاص یافته بود و همچنین ضرورت‌های بیشتری از جمله ساخت و تجهیز فضاهایی برای شرایط حاد کنونی جهت هزینه کرد وجود داشت چرا طبق اخبار در دانشکده‌ای باید مصرف شود که گفته می‌شود دختر رئیس جمهور قرار است به عنوان هیئت علمی آنجا مشغول شود. 

در بخش پایانی این نامه آمد ه است: لذا از جنابعالی تقاضا داریم از انجایی که این مبلغ از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته بود و حال باتوجه با خبرها احتمال صرف شدن این بودجه در جاها دیگری هست این موضوع را پیگیری و به طور کامل شفاف سازی کنید. لازم به ذکر است انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ تا حصول نتیجه و مشخص شدن این موضوع پیگیری لازم را انجام خواهد داد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1076961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =