صدرنشینی فروش فیلم جدید نولان در بریتانیا

با استقبال از اکران «سن ماد» در بریتانیا، «تنت» کریستوفر نولان همچنان صدر گیشه فروش این کشور و ایرلند را حفظ کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم ترسناک روانشناسانه «سن ماد» ساخته رز گلس با اکرانش در بریتانیا و ایرلند توانست جایگاه دوم فروش را از آن خود کند و با فروشی ۳۴۲ هزار دلاری، پس از «تنت» قرار بگیرد.

«تنت» محصول برادران وارنر و ساخته کریستوفر نولان هم در هفتمین آخر هفته اکرانش همچنان پرفروش‌ترین فیلم سینماهای بریتانیا و ایرلند باقی مانده و بیش از ۳۸۵ هزار دلار دیگر در این هفته فروش کرده است. مجموع فروش این فیلم در بریتانیا بیش از ۲۱.۵ میلیون دلار بوده است.

این در حالی است که شماری از سینماهای این منطقه از بازار سینمایی در هفته گذشته به دلیل شیوع مجدد کرونا دوباره بسته شدند و غول زنجیره‌ای سینه‌ورلد نیز با لغو اکران «جیمز باند» ۱۱۸۰ سالن سینمایش را در هر ۲ کشور تعطیل کرد.

در همین حال بازاکران مانگای پرفروش ژاپنی «آکیرا» نیز با اقبال روبه‌رو شد و با فروش ۲۶۱ هزار دلاری‌اش جایگاه سوم را کسب کرد.

در ششمین هفته اکران از رمانس جوانانه «پس از آنکه ما درگیر شدیم» این فیلم ۲۵۲ هزار دلار دیگر فروخت تا جمع فروشش را در این منطقه به بیش از ۴.۶ میلیون دلار برساند.

پنجمین فیلم گیشه‌های بریتانیا نیز «گربه‌ها و سگ‌ها ۳» محصول برادران وارنر بود که با فروش ۲۳۹ هزار دلار دیگر مجموع فروشش را به ۹۳۰ هزار دلار رسانده است.

در آخر هفته جدید فیلم «کارمیلا» به کارگردانی امیلی هریس راهی سینماها می‌شود. این فیلم در جشنواره فیلم ادینبورگ نمایش داده شده بود. «من گرتا هستم» مستندی که برنده جشنواره فیلم زوریخ شد ساخته نیتن گراسمن نیز راهی سینماها می‌شود. این فیلم درباره فعال محیط زیست است. «یک فرد انسان بودن» ساخته فرد اسکات درباره روی اندرسون فیلمساز سوئدی نیز اکرانش را از همین آخر هفته در بریتانیا و ایرلند شروع می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =