اهدای ۷۰۰ جلد کتاب تخصصی به کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی ساوه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه از اهدای ۷۰۰ جلد کتاب تخصصی به کتابخانه این دانشگاه از طرف استادان بزرگ حوزه و دانشگاه خبر داد.

احسان ساده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با توجه به اهدای ۷۰۰ جلد کتاب تخصصی به کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی ساوه اظهار کرد: امروزه یکی از مؤلفه‌های مهم در تعیین اعتبار یک دانشگاه، غنی‌بودن منابع کتابخانه‌ای بوده و در این راستا تعامل دانشگاه‌ها و مراکز علمی در راستای پوشاندن نقاط ضعف یکدیگر حائز اهمیت است.

وی افزود: این امر با توجه به وضعیت خاص بودجه برخی دانشگاه‌ها و وضعیت مالی آنها و افزایش افسارگسیخته قیمت کتاب اهمیت دوچندانی می‌یابد؛ اگرچه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه دارای کتب نفیس و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف علوم انسانی، کشاورزی و فنی و مهندسی است؛ اما کمبود منابع و کتب در برخی رشته‌ها مانند رشته حقوق دانشجویان را با مشکل نبود دسترسی به منابع مواجه کرده بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اضافه کرد: با توجه به آنکه شهر ساوه نیز با فقر منابع در این حوزه مواجه است، این امر بعضاً موجب می‌شد تا دانشجوی رشته حقوق برای تهیه یک یا چند جلد کتاب به‌ناچار راهی تهران یا شهرهای اطراف شده و کتاب مورد نظر را تهیه کند.

ساده ادامه داد: برای حل این مشکل با استادان و مسئولان دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و قم رایزنی کردیم و موفق به اخذ ۷۰۰ جلد کتاب ارزشمند و نفیس در حوزه رشته‌های مختلف ازجمله فقه و حقوق، حسابداری، مدیریت، معارف اسلامی، زبان و کامپیوتر شدیم.

وی توضیح داد: البته با توجه به کمبود منابع رشته حقوق در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه بیشتر کتب اهدایی، کتاب‌های تخصصی رشته حقوق هستند.

عضو هیئت علمی واحد ساوه عنوان کرد: این ۷۰۰ جلد کتاب که از کتب کمیاب و مورد نیاز دانشجویان است با همت و پیگیری‌های محمود حبیبی‌تبار رئیس دانشکده علوم انسانی به‌صورت اهدایی از استادان بزرگ حوزه و دانشگاه تأمین شده که از تلاش‌های وی قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077005

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =