۲۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد مستاجرند

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ساخت ۴۳ هزار واحد مسکن برای مددجویان سراسر کشور از ابتدای سال جاری آغاز شده است، گفت: از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل و به مددجویان واگذار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدمرتضی بختیاری در مراسم تحویل ۱۱۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در شهرستان دهلران گفت: ساخت ۴۳ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت در سال جاری با همکاری کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن آغاز شده و امیدواریم در ماه‌های آتی تمام این واحدها به مددجویان تحویل شود.

وی ادامه داد: طی ماه‌های اخیر ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد از این منازل به اتمام رسیده و تحویل مددجویان شده است و امیدواریم مابقی واحدهای مسکونی در ماه‌های آتی به خانواده‌های تحت حمایت تحویل شود.

رئیس کمیته امداد ارائه مسکن مناسب به همه مددجویان را از ماموریت‌های اصلی این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: حدود ۲۱۹ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد مستاجر بوده و فاقد مسکن هستند و برنامه داریم تمام این مددجویان با اولویت خانواده‌های ایتام و خانواده‌های سه نفر به بالا را خانه‌دار کنیم.

بختیاری به تحویل ۱۱۵ واحد مسکن به مددجویان در دهلران اشاره کرد و گفت: با این اقدام و با همکاری بنیاد مسکن، مددجوی بدون مسکن در این شهرستان نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با تقدیر از کمک‌های خیران به کمیته امداد در حوزه مسکن‌سازی اظهار کرد: ساخت ۲ هزار واحد مسکن طی ماه جاری در استان ایلام آغاز شده که با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر واگذار می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1077055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =