هیأت لبنانی از گرفتن عکس رسمی با هیأت اسرائیلی امتناع کرد

یک خبرگزاری روسی گزارش داد که هیأت لبنانی، در مذاکرات غیرمستقیم مربوط به حل و فصل اختلافات مرزی با رژیم صهیونیستی از گرفتن عکس رسمی با هیأت صهیونیستی امتناع ورزیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، امروز (چهارشنبه)، به نقل از یک منبع گزارش داد که هیأت لبنانی از گرفتن عکس با هیأت صهیونیستی خودداری کرده است.

شبکه «المیادین»، به نقل از اسپوتنیک در این خصوص نوشت: «هیأت لبنانی در گفت‌وگوهای ترسیم مرزهای دریایی، گرفتن عکس رسمی با هیأت اسرائیلی را رد کرده است».

این گزارش در حالی است که روزنامه «الاخبار» پیشتر در گزارشی تحت عنوان دام افکنی دشمن در مسیر مذاکرات خبر داده بود که واشنگتن درخواست کرده است، عکسی «یادگاری»‌ از جلسه اول مذاکرات گرفته شود که در آن «تمام طرف‌ها» حضور داشته باشند.

 مذاکرات غیر مستقیم ترسیم مرز دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، امروز، با میانجی‌گری آمریکا در مقر نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد (یونیفل) در «رأس الناقوره» (جنوب غرب لبنان) آغاز شد.

«دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک و «جان دیروشر» سفیر این کشور در الجزائر، امروز، در مرحله نخست این مذاکرات حضور پیدا کردند.

دو گانه شیعی (حزب الله و امل) برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمن از این مذاکرات، بامداد روز چهارشنبه، در بیانیه‌ای مهم توضیحات لازم را در خصوص ساختار هیأت مذاکره کننده لبنانی با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که مرحله دوم این مذاکرات در ۲۸ اکتبر جاری برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1077076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =