افتتاح نخستین مرحله طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته و پیشرفت‌هایی که در پروژه حاصل شده در اول آبان نخستین مرحله طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بعدازظهر امروز در حاشیه دومین همایش ملی مسکن در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط کرونایی و رعایت  پروتکل‌های بهداشتی، دومین همایش ملی HSE را با حضور بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر، به صورت مجازی بر پایه ارتقا دانش، مطالعه و تحقیقات به صورت سراسری برگزار شد.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی در ساختمان‌های کشور گفت: محور همایش احترام به انسان به عنوان محور اصلی اجرا و استفاده کننده ساختمان خواهد بود که محیط امن و ایمن برای کار و سکونت ایجاد شود که امیدواریم با فرهنگ‌سازی و توجه بیشتر به این موضوع و تبدیل شدن به اجبار و باور در این حوزه مقررات امنیت و آسایش بتوانیم شاهد افزایش کیفیت ساختمان‌های کشور باشیم.

محمودزاده با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته و پیشرفت‌هایی که در پروژه حاصل شده در اول آبان نخستین مرحله طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: تمام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در زمان تعیین شده نسبت به تحویل واحد خود اقدام کنند.

محمودزاده تصریح کرد: از ۴۰۰ هزار واحد تعهد داده شد که متقاضیان در حال قرار دادن زمین به گروه‌های ساخت مسکن هستند، تاکنون بیش از ۹۰ هزار واحد واگذار شده است و تعدادی در اول آبان‌ماه واگذار خواهد شد.

وی افزود: طبق آخرین آماری که داریم تاکنون بیش از ۴۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط داریم که تا آخر شهریور ماه مهلت تکمیل اطلاعات اسناد هویتی و موجودی بانک داشتند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه برخی از متقاضیان به دلایلی همچون عدم تامین مالی و عدم آگاهی به تکمیل اسناد هنوز نسبت به تکمیل سند اقدام نکردند، گفت: از متقاضیان درخواست می‌شود تا زمان اعلام شده با تأیید شورای مسکن نسبت به تکمیل اسناد و موجودی اقدام کنند و از تمام متقاضیان درخواست تکمیل اطلاعات تا پایان مهرماه داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =