تمجید محمد بنا از درخشش تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد در لیگ برتر

تیم قدرتمند کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی با دو پیروزی و یک شکست، روز نخست مرحله رفت گروه "ب" بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور را سپری کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی امروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در تالار ۱۲ هزار نفری ورزشگاه بزرگ آزادی تهران، با اقتدار مقابل تیم های صبا نور کردستان و شهدای مقاومت قم به پیروزی رسید. تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دیدار خود به مصاف تیم پرستاره بازار بزرگ ایران رفت که  مغلوب شد اما با توجه به پیروزی های درخشان؛ در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت و  همچنان مصمم و امیدوار به صعود به مرحله دوم رقابت هاست.

امروز دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در تالار ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران با کادر فنی و اعضای تیم کشتی فرنگی دانشگاه دیدار کرد و پیروزی های آنان را تبریک گفت.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز که از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بود، با تمجید از عملکرد درخشان تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سال هاست که در عرصه ورزش حرفه ای، قهرمانی و همگانی فعالیت می‌کند و خوشحالم که امسال نیز تیم کشتی فرنگی این دانشگاه، در رقابت‌های لیگ برتر حضور قدرتمندی دارد.

او افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، کمک بزرگی به ورزش کشور کرده است و بسیاری از قهرمانان و نخبگان ورزشی، دانشجوی این دانشگاه بوده یا هستند.

بنا، تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از شانس‌های صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ برتر دانست و ابراز امیدواری کرد که امسال این تیم بتواند سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کند.
تیم دانشگاه آزاد اسلامی ۹/۳۰ صبح فردا در آخرین مسابقه خود از دور رفت گروه "ب" رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور به مصاف تیم احتشام گستر کارون می رود.

کد خبر: 1077121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =