کنایه توئیتری خطیب‌زاده به ترامپ

سخنگوی وزارت خارجه عنوان کرد:‌ترامپ یک روز از خوش خیالی‌های پوچش درباره تماسی از سوی ایران صحبت و روز بعد نظریه‌های توطئه بی پایه‌ای را از حساب جعلی یک فرقه تروریستی منتشر می‌کند، این گونه است که ترامپ با هر توئیت عظمت را به آمریکا باز می‌گرداند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در پیامی در توئیتر نوشت: روسای جمهور آمریکا مدت‌هاست که از ایران به عنوان یک دستمایه انتخاباتی استفاده می‌کنند. اما حالا شاهد سطح تازه‌ای از افول هستیم.

وی افزود: ترامپ یک روز از خوش خیالی‌های پوچش درباره تماسی از سوی تهران صحبت می‌کند و روز بعد نظریه‌های توطئه بی پایه‌ای را از یک حساب جعلی یک فرقه تروریستی منتشر می‌کند. این گونه است که ترامپ با هر توئیت عظمت را به آمریکا باز می‌گرداند!

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در نخستین حضور در گردهمایی انتخاباتی بعد از ابتلایش به کرونا که در شهر «سنفورد» ایالت «فلوریدا» برگزار شد، گفت: «من از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار دولت قبل با ایران که فاجعه بود، خارج شدم.»

ترامپ بار دیگر مدعی شد دولت «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد به ایران داده است. ترامپ گفت: «[ایرانی‌ها می‌گویند] رئیس‌جمهور اوباما به ما ۱۵۰ میلیارد دلار پول داد. [من می‌گویم] من به شما هیچ چیز نمی‌دهم. ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد به ما داد. اینجا بود که فهمیدم وقتی این کار را بتوان انجام داد ریاست‌جمهوری چقدر قدرت دارد. چه توافق وحشتناکی. اما ما این توافق را در هم شکستیم. ولی به شما بگویم احتمالاً اولین تماسی که من بعد از پیروزی در انتخابات دریافت کنم از جانب ایران خواهد بود که بدجور تشنه توافق هستند. چون تولید ناخالص داخلی آنها ۲۸ درصد افت پیدا کرده است. هیچ‌کس تا حالا چنین چیزی نشنیده. این اولین تماسی خواهد بود که دریافت خواهم کرد. آنها صاحب سلاح هسته‌ای نخواهند شد.»(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

کد خبر: 1077126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =