وداع و بیعت مردمان دیار «هزار سنگر» با مدافع حرم حضرت زینب (س)

مراسم وداع با شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه شهر هزار سنگر، آمل برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده با استقبال پرشور مردم همیشه در صحنه هزار سنگر آمل امشب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

امشب همه آمدند تا آخرین بار با رضا حاجی‌زاده دست بیعت بدهند و وداع جانانه داشته باشند.

 حجت‌الاسلام سیداباذر موسوی سخنران این مراسم بود؛ وی در این مراسم با بیان اینکه امام علی جوانی و قدر عافیت را دو نعمت بزرگ را می‌شمارد، افزود: باید بدانیم جوانی ما در چه راهی خرج شد در مسیر گناه یا در مسیر خیر خوبی و نیکی‌ها، جوانی همیشه به موی سفید نیست.

وی افزود: در قبر می‌گویند عمرت را در چه راهی صرف کردی و جوانی‌ات را در چه راهی صرف کردی، شهدا همیشه سرافراز و سربلند هستند زیرا عمر و جوانی را در راه خیر و نیکی خرج کردند.

 سخنران مراسم وداع با شهید حاجی‌زاده در آمل ادامه داد: عده‌ای بی‌ادب و بی‌عقل می‌گویند که مدافعان حرم برای پول رفتند، خاطرنشان کرد:  به خطر انداختن جان خود و همه هستی خانواده چه میزان ارزش دارند، اسم کوچه‌های شهید را برمی‌دارند و عده ای خبر خاری آن را می‌شنوند، کور شود آن عده ای که نمی‌توانند مادر و پدر شهدا را ببینند.

موسوی افزود: خواهشی از والدین شهدا داریم که در کنار شهدا سر پل صراط تمام قد بایستند و یقه مسوؤلی را بگیرند که دست به چپاول بیت‌المال زدند.

موسوی خاطرنشان کرد: خدا پاسخ هر خائن به انقلاب، شهدا، خانواده داغدار شهدا را می‌داند و شک نکنید شهدا هم پاسخ خائنان، افراد بی‌لیاقت و چپاولگران بیت‌المال و فرزندان‌شان را به خوبی و جانانه می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =