‌دعوت از ‌۶ فرنگی‌کار دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

عملکرد درخشان فرنگی‌کاران دانشگاه آزاد اسلامی در دور رفت،راهیابی شش نفر از آنان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، عملکرد درخشان فرنگی‌کاران دانشگاه آزاد اسلامی در دور رفت گروه "ب" بیستمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور، راهیابی شش نفر از آنان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را به همراه داشت. این در حالی است که چهار عضو تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی نیز به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند.

امروز فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای انتخاب نفرات برتر به منظور حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد. بر همین اساس، سجاد عباس پور، رضا مردی، دانیال سهرابی، ناصر علیزاده، مهدی بالی و امیر قاسمی منجزی از تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافتند؛ فرنگی‌کارانی که می روند تا قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند و چه بسا به المپیک ۲۰۲۱ توکیو نیز راه یابند. این شش ورزشکار با اخلاق، پس از  دعوت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی،  دانشگاه آزاد اسلامی را سکوی پرتاب خود عنوان کردند.
همچنین محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرهنگی بزرگسالان که در تالار ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران، نظاره گر مسابقه های اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی بود، از عملکرد آنان تمجید کرد.
تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی نیز که هدایت آن بر عهده علیرضا رضایی چهره پر افتخار کشتی سنگین وزن جهان و المپیک است، در لیگ برتر کشور خوش درخشیده و یکی از شانس‌های مسلم صعود به دور بعدی رقابت هاست.
رحمان عموزاده،پیمان بیابانی،محمدصادق فیروز پور و مسعود کمروندی از تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077187

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =