٢٦٠ هزار داوطلب در دوره‌های بدون آزمونِ دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بالغ بر ۲۶۰ هزار داوطلب در مقاطع کاردانی و کارشناسی براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، بهروز طهماسب کاظمی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: نتایج دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.org قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استقبال از پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار بیشتر از همه زیرنظام‌ها آموزش عالی کشور بوده است اظهار کرد: این عدد در پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بالغ بر ۲۶۰ هزار نفر است که نشان از استقبال داوطلبان از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

طهماسب کاظمی با بیان اینکه استقبال داوطلبان برای شرکت در دوره‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی نسبت به سال‌های گذشته و سایر زیر نظام‌های کشور در سال جاری وضعیت بهتری دارد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تمام توان خود به ارتقاء زیرساخت‌ها و کیفیت علمی پرداخته تا دانشجویان از حضور در این دانشگاه رضایت لازم را داشته باشند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه بندی‌های بین المللی روز به روز پیشرفت کرده و امکانات این دانشگاه در سراسر کشور کم نظیر است و مجموعه این عوامل باعث اعتماد داوطلبان و خانواده‌های آنان به دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان می‌کوشد تا پاسخ اعتماد داوطلبان را به بهترین نحو ارائه دهد، اظهار کرد: در این دانشگاه آموزش و پژوهش با کیفیت متناسب با نیاز جامعه و در راستای حل مشکلات کشور ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =