توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی با مشارکت بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان از تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در طرح رزمایش مؤمنانه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدحسن حجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان درباره مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در طرح رزمایش مؤمنانه اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با مشارکت مستقیم این واحد دانشگاهی تعداد ۲۵۰۰ پرس غذای طبخ شده و نیز ۳۰۰ بسته معیشتی را در طرح رزمایش مؤمنانه شهرستان، تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

وی افزود: نیکوکاری و کمک به همنوع از مهم‌ترین ارزش‌هایی است که در اسلام و در فرهنگ دینی به آن توجه خاصی شده و همه بزرگان کمک به همنوع را به‌طور خاص و جدی به همه توصیه کرده‌اند، به‌نحوی‌که نیکوکاری در دین مبین اسلام از بهترین اعمال برشمرده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان اضافه کرد: آموزه‌های دینی به ما یاد داده است که در شرایط سخت و فشارهای زندگی باید به همنوعان خود کمک کنیم؛ چراکه کمک به اقشار آسیب‌پذیر، تأثیرات فردی و اجتماعی زیادی در زندگی داشته و نتایج آن به‌خوبی در جامعه قابل مشاهده است.

حجازی گفت: در راستای عمل به آموزه‌های اسلامی و به‌منظور گره‌گشایی از بخشی از مشکلات جامعه در شرایط فعلی، تصمیم گرفتیم با همکاری و کمک شایسته ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران و جمعی از خیران تعداد ۲۵۰۰ پرس غذای طبخ شده در شرایط کاملاً بهداشتی و با رعایت توصیه‌های ستاد ملی کرونا در آخرین روزهای ماه صفر بین نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

 گفتنی است، جمعی از استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان نیز به‌صورت داوطلب در انجام این کار انسان دوستانه مشارکت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =