تولید محتوای آموزشی در استودیو اختصاصی دبیرستان سمای5تهران

دبیرستان سمای5 تهران در راستای توسعه آموزش غیرحضوری، تولید محتوای آموزشی آفلاین را در استدیوهای اختصاصی این دبیرستان در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی درپی شیوع ویروس کرونا، سبب شده تا فضای آموزش و پرورش کشور با گذشته تفاوت قابل توجهی داشته باشد. بیشتر مدارس کشور از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا موضوع آموزش برخط و تولید محتوای درسی در فضای مجازی را در دستور کار قرار دادند تا به نحوی، خلأ به وجود آمده در فرآیند آموزشی کشور را جبران کنند. در ابتدای امر برخی از مدارس با آموزش مجازی دروس دچار چالش شدند اما به تدریج با به کارگیری روش‌های مختلف تولید محتوای درسی و استفاده از پلتفرم‌های آموزشی، مشکلات را برطرف کردند.

مدارس سما نیز از این قاعده مستثنی نبودند و از همان بدو تعطیلی مراکز آموزشی با به کارگیری روش‌های نوین آموزش غیرحضوری، در تلاش برای جبران عقب ماندگی‌های آموزشی دانش آموزان در اثر شیوع کرونا و تعطیلی مدارس بودند.

در همین راستا، دبیرستان پسرانه سمای5 تهران با راه‌اندازی استودیوی اختصاصی، تولید محتوای آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین را در دستور کار قرار داده‌اند.

به گفته رامتین یوسفی مدیر بخش تولید محتوای آفلاین آموزشی دبیرستان سمای5تهران، دبیران مدرسه با حضور در این استودیو فرآیند تدریس دروس را انجام می‌دهند و فیلم ضبط شده آن برای دانش آموزانی که به هردلیلی نتوانستند در کلاس‌های آنلاین شرکت داشته باشند، در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

یوسفی تصریح کرد: در این استودیو علاوه بر تولید محتوای آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود. ساخت ویژه برنامه اربعین و انجام فعالیت‌های مشاوره‌ای، از دیگر فعالیت‌هایی بوده است که در این مدت انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =